Παρασκευή, 3 Μαΐου 2013

Αδώνεια:Το Πάσχα των Αρχαίων Ελλήνων

Αφροδίτη
© Φωτογράφος: Vladislav Gurfinkel | Πρακτορείο: Dreamstime.com

Διαβάστε στην είδηση

Μικρός σχολιασμός της είδησης από μένα :


Όταν στην παιδεία και όχι μόνο , αυτά που μαθαίνουμε περνούν από το φίλτρο της εκκλησίας τότε είναι φυσιολογικό να νομίζουμε ότι Ελληνισμός και ορθοδοξία είναι το ίδιο πράγμα , αφού μας μαθαίνουν από την νηπιακή ηλικία τα πάντα για την εβραϊκή μυθολογία και τίποτα για τον ελληνικό πολιτισμό , έτσι όλα τα παιδιά μας πλέουν ξέρουν τον Νώε και όχι τον Δευκαλίωνα , τον Χριστό για αυτόν που τράβηξε τα πάνδεινα για να υπερασπιστεί τους ανθρώπους  και όχι τον Προμηθέα , τις δέκα εντολές και όχι τα δελφικά παραγγέλματα ,  τώρα και 2000 χρόνια προσπαθούν να σκεπάσουν τα πάντα , σας θυμίζουν τίποτα αυτές οι συμπτώσεις : γενέθλια θεάς Αθηνάς 15 Αυγούστου , Γιορτή για τον ερχομό του ήλιου (Απόλλωνα) αστρονομικά την 25 Δεκεμβρίου , τον θάνατο και την ανάσταση του Άδωνη την άνοιξη , ο μύθος του Οδυσσέα με το κουπί με τον μύθο του προφήτη Ηλία με το κουπί , πάω στοίχημα ότι μπορώ να γράψω τουλάχιστον 100 συμπτώσεις  .
Συγκρίνετε το φώς με το σκοτάδι , συγκρίνετε η φιλοσοφία με το πίστευε και μη ερεύνα , συγκρίνετε η ελεύθερη αθάνατη ψυχή με την ψυχή που τερματίζει σε κόλαση ή παράδεισο ,   συγκρίνετε ότι οι έλληνες δεν προσκυνούν ούτε θεό ούτε άνθρωπο (απλά σήκωναν τα χέρια ψηλά) με το προσκύνημα σε εικόνες και λείψανα αγίων , το αστείο εδώ είναι ότι μας έχουν πείσει ότι οι προγονοί μας ήταν  ειδωλολάτρες  , συγκρίνετε η φιλοσοφία με τον φασισμό (υποταγή γυναίκας – παρθενία τροπή για τον έρωτα και άλλα)   .      


Ελληνικές ευχές για όλους : ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ.




Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία δημοσιογραφική ή 
επιστημονική τεκμηρίωση ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να είναι όλα λανθασμένα  ,
Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου