Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2013

Δέκα καθημερινές επιβλαβείς συνήθειες που σε «σκοτώνουν» αργά-αργά χωρίς να το ξέρεις!

Μια διαιτητική τροφή
© Φωτογράφος: Elena Icenko | Πρακτορείο: Dreamstime.com


ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ


Μικρός σχολιασμός της είδησης από μένα :


Για την  1 αν και είμαι γεωργός και κινούμαι αρκετά πρέπει και να συντηρώ 10 ιστολόγια και κάθομαι και αρκετά μπροστά στον υπολογιστή .

Για την 2 φυσιολογικά πράγματα

Για την 3 αρκετή κάθε μέρα

Για την 4 δεν παίρνω σχεδόν ποτέ

Για την 5 έχω άφθονο , έτσι νομίζω τουλάχιστον .

Για την 6 σπάω τα νεύρα στην γυναίκα μου γιατί δεν έχω ποτέ

Για την 7 και εδώ σπάω τα νεύρα  στη γυναίκα μου , από την θετική πλευρά . ( μετριόφρον )

Για την 8 είμαι σχεδόν χορτοφάγος .

Για την 9 διαδικτυακά  δεν είμαι καθόλου ,αληθινά ίσως να είμαι λίγο .

Για την 10 σχεδόν καθόλου μόνο υπεραστικές διαδρομές .

Μη ντρέπεστε γράψτε και τα δικά σας  και όχι ψέματα στο 7.

Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία δημοσιογραφική ή 
επιστημονική τεκμηρίωση ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να είναι όλα λανθασμένα  ,
Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου