Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013

Είχατε διαβάσει ποτέ το παιδικό περιοδικό της εκκλησίας ΤΥΧΙΚΟΣ; πατήστε εδώ.

                                                    Καταστροφές ναών
© Φωτογράφος: Gurgenb | Πρακτορείο: Dreamstime.com




ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ




Μικρός σχολιασμός από μένα :


Τελικά η ελπίδα για να ελευθερωθείς πάντα υπάρχει , το λέω γιατί  και εγώ έτσι μεγάλωσα , με κατηχητικό , με πολλά χρόνια στην ενορία της γειτονιάς μου , έχω διαβάσει αμέτρητες σελίδες από αυτά τα περιοδικά με τον σούπερ ήρωα Νικόλαο , και καλώ όλους τους συμπατριώτες μου χριστιανούς να προσπαθήσουν να δουν  με καθαρό μυαλό αυτό το περιοδικό για να διακρίνουν το μίσος που καλλιεργούν  στα παιδιά με έξυπνο τρόπο για τους προγόνους τους  δηλαδή  τους καλλιεργούν  το μίσος για τους Έλληνες και το λέω εγώ που ακόμα υπάρχει στις μνήμες μου ο ψεύτικος τρόπος που με είχαν μάθει να κοιτάω αυτή τη σελίδα του περιοδικού δηλαδή θυμάμαι ακόμα το πόσο καλά ένιωθα για την  δύναμη και τη θέληση και το καλό που είχε ο Νικόλαος και την ευχαρίστηση μου που κατέστρεφε τα είδωλα  και τους ψεύτικους θεούς αλλά αυτή τη στιγμή δακρύζω που μπορώ να κοιτάω καθαρά αυτές τις σελίδες και να διακρίνω αυτό το τέρας που ζει , μεγαλώνει και κατατρώει την  χώρα μου  και το τέρας δεν είναι  άλλο από την Ορθοδοξία , και τα δίχτυα της είναι τόσο ισχυρά και έξυπνα που η απελευθέρωση είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολη .

Όταν μάθεις να ζεις  στο σκοτάδι  το κοίταγμα στο φώς είναι πάντα επώδυνο και σχεδόν πάντα επιστρέφεις εκεί που δεν πονάς δηλαδή στο σκοτάδι , επιτέλους μη φοβάστε κοιτάξτε το φώς είναι το δικό μας το φώς είναι το Ελληνικό φώς .


Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία δημοσιογραφική ή 
επιστημονική τεκμηρίωση ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να είναι όλα λανθασμένα  ,
Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου