Δείτε για πιο λόγω τιμωρήθηκε μαθήτρια με αποβολή.

                                 η θρησκεία


Ο χριστιανικός μεσαίωνας καλά κρατεί.
Μαθήτρια αποβλήθηκε γιατί δεν έκανε προσευχήΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ως πότε τα δόγματα θα επηρεάζουν την παιδεία μας.  
Να απαντήσω μόνος μου. Μέχρι όσο θα έχουν την δύναμη να το κάνουν.
Ο μεγάλος τους εφιάλτης είναι να δουν μια μέρα την παιδεία μας Ελληνική και όχι χριστιανική. Ελπίζω ο εφιάλτης τους να πραγματοποιηθεί γρήγορα.
Λέτε να την πέρασε για Ελληνίδα και την απέβαλε;

                                        Ευχαριστώ που με διαβάζετε
                                   Κείμενο: Ηλίας Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Σε σχόλια απαντώ μόνο σε όσα γίνονται εδώ στο ιστολόγιο μου και όχι σε κοινωνικά δίκτυα.

Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα.
Αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω, μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας, μπορεί να είναι όλα λανθασμένα.
οτιδήποτε σύμβολα, πρόσωπα ή σχόλια για το ΥΣΕΕ χρησιμοποιώ είναι από δικιά μου επιθυμία και δεν δηλώνει ότι το ΥΣΕΕ συμφωνεί με τα γραφόμενα μου.

Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική βία και τον ρατσισμό δεν θα δημοσιοποιούνται.
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (Για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία.).

Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .
   ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ




Σχόλια