Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

Δείτε γιατί η Ορθοδοξία τον ονόμασε Ιωάννη Χρυσόστομο .

Ναός Olympian Zeus τη νύχτα, Αθήνα, Ελλάδα

Πατήστε εδώ για να δείτε τα χρυσά κείμενα του χρυσόστομου . 
http://adf.ly/ZJ16U


Μικρός σχολιασμός της είδησης από μένα :


Είναι άδικο να στρέφεσαι εναντίον κάποιου χωρίς να ξέρεις για αυτόν , ξέρετε τι με βοήθησε να ξυπνήσω από το λήθαργο και να δω  ποιος είμαι τελικά και από πού κατάγομαι και ότι είμαι Ελλην και όχι χριστιανός μα το ότι έχω κάνει κατηχητικό , ήμουν χρόνια σε εκκλησιαστικό κέντρο της ενορίας μας  , και διαβάζοντας κάθε κείμενο Ορθόδοξο με μυαλό ανοικτό και φιλοσοφώντας τα , γιατί αν τα διαβάσεις με τον ευλαβικό φόβο που μας διδάσκουν  από τότε που γεννιόμαστε δεν θα δεις  την αλήθεια  , τα κείμενα είναι γεμάτα με ύβρεις κατά των Ελλήνων , πατήστε στο παραπάνω για να διαβάσετε μόνο αυτά που λέει ο Χρυσόστομος γιατί  αν προσπαθήστε να διαβάσετε τις ύβρεις κατά των Ελλήνων από όλα τα βιβλία θα σας πάρει  μήνες .

Μία συμβουλή μου πάρα πολλή σοβαρή , δεν είμαι και σας προτρέπω και εσάς εναντίον κανενός Έλληνα δεν έχω κανένα άνθρωπο εχθρό όλη μου η αντίδραση είναι εναντίον του θεσμού που διαβάλει τον Έλληνα από τότε που γεννιέται , μην ξεχνάτε ο διχασμός είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του Έλληνα , Μεταδώστε με αγάπη το ελληνικό φώς με κανέναν άλλο τρόπο .  

   Δείτε ένα δικό μου βίντεο παρακάτω με μια μικρή παραλλαγή μίας ελληνικής παραβολής που δεν μας μαθαίνουν στο σχολείο ή δεν το θυμάμαι τουλάχιστον ενώ από Ιουδαικές παραβολές άλλο τίποτα .   

http://www.youtube.com/watch?v=oPi94FMkrCc




Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία δημοσιογραφική ή 
επιστημονική τεκμηρίωση ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να είναι όλα λανθασμένα  ,
Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική βία τον ρατσισμό 
 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου