Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Ας θυμηθούμε τι είχε κάνει η Κίνα για να τιμήσει την Ελλάδα λόγο Ολυμπιακών αγώνων .

Sport


ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ



Μικρός σχολιασμός της είδησης από μένα :

  Αν και η Κίνα ως κουμουνιστικό κράτος δεν έχει καμία σχέση με τα Ελληνικά Ιδεώδη τα οποία δεν έχουν σχέση με το ότι ρίχνω όλη μου την ενέργεια στην εργασία στο χρήμα και είμαι δηλαδή πολύ προσκολλημένος στην υλιστική επιτυχία και ανάπτυξη αν και αυτό δεν είναι κακό όταν συνοδεύετε με παιδία και πολιτισμό ,
  η κίνηση της σε σχέση με τα παραπάνω ήταν σημαντική .

 Εντάξει μη γράφω μόνο για την Κίνα και τα Ευρωπαϊκά κράτη που υποτίθεται ότι είναι και του πολιτισμού είναι τελικά μόνο το υποτίθεται .  


Είναι δυνατόν να κάνεις οποιαδήποτε ανάπτυξη χωρίς πολιτισμό ;;; 

στηριζόμενος μόνο στον έλεγχο και την θρησκευτικοφοβία μόνο πανομοιότυπα πρόβατα φτιάχνουμε έτσι , λες τελικά να θέλουν αυτό ;;;;;         ΩΧ ΞΎΠΝΗΣΑ και τώρα ;;;          μήπως  να ξανά κοιμηθώ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να πάω και στον Παράδεισο ;;;;; 

  Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία δημοσιογραφική ή 
επιστημονική τεκμηρίωση ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να είναι όλα λανθασμένα  ,
Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική βία τον ρατσισμό ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών 
 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.


  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου