Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

Ένας ένας οι 23 ελεγκτές που περνάει η ψυχή όταν πεθάνουμε σύμφωνα με τον χριστιανισμό .

Air traffic controller



Τα 23 Τελώνια είναι 23 έλεγχοι που υφίσταται η ψυχή του ανθρώπου μετά το θάνατό του για συγκεκριμένα αμαρτήματα. Σε κάθε έλεγχο εξετάζετε η ψυχή για ένα συγκεκριμένο αμάρτημα. Αν δεν έχει υποπέσει σ’ αυτό το αμάρτημα προχωρά στο επόμενο τελώνιο και αν κατορθώσει και περάσει και το ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..

Σχόλιο δικό μου : Τώρα θα μου πεις τι σε νοιάζει εσένα και ασχολείσαι με το τι παραμύθια πουλάει η κάθε θρησκεία ;

σαφώς δεν θα έπρεπε αλλά μου δίνει το δικαίωμα το ότι αυτή η θρησκεία μου επιβλήθηκε από τότε που γεννήθηκα , ελέγχει  την παιδεία μας και βρίζει τους προγόνους μας και το σημαντικότερο  κρύβει τι έκανε στον Ελληνισμό  αλλά και γενικός έχω το δικαίωμα να υπερασπιστώ την ελεύθερη σκέψη που εξαφανίζετε μεθοδικά από τους ανθρώπους ,


τι να πρώτο σχολιάσω ;

δεν γίνετε δεν περιγράφω  άλλο !!!

Ας περιγράψω λίγο : Ο Ελληνισμός είναι συνώνυμος με την Ελευθερία ,

την ελευθερία της έκφρασης , δημοκρατία και όχι φασιστικά δόγματα ,

την ελευθερία της σκέψης , φιλοσοφία και όχι πίστευε και μη ερεύνα ,

και την ελευθερία της ψυχής και όχι δεσμευμένη σε κόλαση ή παράδεισο .

Που σε Σωκράτη να διαβάσεις με τι παραμύθια ελέγχουν τον Άλλοτε ελεύθερο Ελληνα .

                                              Ηλίας Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

 Ψηφίστε για να ελευθερωθεί η Ελληνική Παιδεία  και η ελεύθερη σκέψη από την θρησκευτική κατήχηση και τον προσηλυτισμό .
http://adf.ly/cMYHm



οτιδήποτε σύμβολο  του ΥΣΕΕ χρησιμοποιώ είναι απο δικιά μου επιθυμία και δεν δηλώνει ότι το ΥΣΕΕ συμφωνεί με τα γραφόμενα μου .
Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να
είναι όλα λανθασμένα  ,
Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική
 βία τον ρατσισμό δεν θα δημοσιοποιούνται ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία .)
 ,
Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .

 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

2 σχόλια:

  1. μπράβο σας εξαιρετικό άρθρο άλλα με όλες αυτές τις υποτιθέμενες χριστιανικές δοκιμασίες δεν πιστεύω ότι θα πάει κάποιος στον παράδεισο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήθελα να ήξερα αφού υποτίθεται ότι με σοφία μας ποίησε πως γίνετε να πάμε οι περισσότεροι στην κόλαση , απέτυχε ο θεός τους ;

    και προσωπικά πιστεύω ότι κανείς δεν θα πάει σε παράδεισο η κόλαση .

    Καλημέρα φίλε μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή