Ανακαλύφθηκαν αρχαία λίθινα εργαλεία μεγαλύτερα σε ηλικία από την ύπαρξη του ανθρώπου , διαβάστε

Vintage Stone Texture




Καθώς το γένος Homo εκτιμάται ότι εμφανίστηκε πριν από 2,8 εκατ. χρόνια, το πολύ, αυτά τα εργαλεία είναι πολύ παλαιά για να ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..


Σχόλιο δικό μου : Δεν μου αρέσει να βγάζω εύκολα συμπεράσματα αλλά ούτε και να εγκλωβίζομαι ότι σόνι και καλά έτσι  έγιναν τα πράγματα και άρα αυτό το γεγονός είναι απλά ανεξήγητο , το τι έγινε στο παρελθόν μας θα το μαθαίνουμε σιγά σιγά και με ανατροπές ,

αλλά για ένα είμαι σίγουρος , ότι το παρακάτω είναι αρκετά χειρότερο από το παραμύθι της κοκκινοσκουφίτσας γιατί σε αυτό τουλάχιστον λέμε στα παιδιά μας ότι είναι παραμύθι  ενώ το άλλο μας το μαθαίνουν σαν πραγματικότητα  :


                                                     Ηλίας Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Παιχνίδι γενικών γνώσεων .
http://adf.ly/1BXqsV


οτιδήποτε σύμβολο  του ΥΣΕΕ χρησιμοποιώ είναι απο δικιά μου επιθυμία και δεν δηλώνει ότι το ΥΣΕΕ συμφωνεί με τα γραφόμενα μου .
Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να
είναι όλα λανθασμένα  ,
Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική
 βία τον ρατσισμό δεν θα δημοσιοποιούνται ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία .)
 ,
Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .

 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ


Σχόλια