Σάββατο, 11 Απριλίου 2015

Θύμα λογοκρισίας έπεσε σκηνή που έδειχνε ιερείς να καταστρέφουν τον Παρθενώνα.




Διαβάστε στο ..ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..



Τελικά νομίζω ότι το  βίντεο παίζει  στην αρχική του μορφή στο μουσείο Ακροπόλεως !


Δείτε εδώ όλα τα blogs που ασχολούνται μόνο με εθνικά πατρώα θέματα .
http://adf.ly/pPw0m


Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να
είναι όλα λανθασμένα  ,
Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την
 βία τον ρατσισμό ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία .)
 ,
Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .
 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

7 σχόλια:

  1. Από τις απόψεις σύγχρονων Ελλήνων ιστοριογράφων που θεωρούν ότι καμία αλλοίωση δεν προήλθε από βυζαντινούς, προτιμήσαμε εκείνη του Κυριάκου Σιμόπουλου. Ακριβώς επειδή είναι βέβαιο ότι δεν ήταν χριστιανός!
    «Ο Παρθενών είχε διατηρηθή άθικτος κατά τη βυζαντινή περίοδο. Ακέραια τα αετώματα, οι μετόπες, οι ζωφόροι. Είχε μετατραπή από τους πρώτους κιόλας μεταχριστιανικούς αιώνες σε ναό της Παναγίας
    Το ίδιο όμως αναφέρει ο Βρετανός αρχαιολόγος και περιηγητής William Martin Leake, ότι δηλ. ο Παρθενώνας προστατευμένος από τον χρόνο λόγω της καλής του κατασκευής και έχοντας γλυτώσει τις συνέπειες του φανατισμού των βαρβάρων, μετατράπηκε σε χριστιανική εκκλησία και μάλιστα…

    «…με ΟΛΕΣ τις εξωτερικές του διακοσμήσεις ακόμα άθικτες»
    Ενας ζωγραφικό πίνακα τού 1674 μ.Χ., που έγινε με βάση το δήθεν κατεστραμμένο τμήμα τού Παρθενώνα. Υποτίθεται ότι το τμήμα αυτό το κατέστρεψαν (κατά τον κο Γαβρά και τους Παγανο-Διαφωτιστές συννενόχους του), οι "κακοί" Χριστιανοί, ήδη από το... 500 μ.Χ.! Μα τότε πώς το είδαν και το ζωγράφισαν το 1674;;;
    Ο ΓΑΒΡΑΣ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΨΕΥΤΗΣ.......ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝΕ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ [ ΒΛΕΠΕ YOUTUBE ] ...ΚΑΙ Η ΕΒΡΑΙΑ ΝΤΑΛΑΡΕΝΑ ΧΑΣΚΟΓΕΛΑΓΕ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ....ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΣ Η ΤΕΚΤΟΝΟΜΑΣΩΝΟΣ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ..ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΜΕΣΣΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το βιντεο ειναι μαλλον λογοκριμμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να απαντήσω στον Ανώνυμο ότι είναι σαν και αυτό που λένε ότι έσωσαν την ελληνική γραμματεία διατηρώντας την στα μοναστήρια , είμαι σίγουρος ότι έχουν κρατήσει κάποια αντίτυπα , αλλά τα χιλιάδες που ήταν σε βιβλιοθήκες και ναούς που πήγαν ; τα στέρησαν απο τον κόσμο ή δεν τα στέρησαν ως σατανικά ;

    τώρα όσο για το ποιοι κατέστρεψαν τους ελληνικούς ναούς δεν χρειάζονται περίεργες αναφορές , όταν υπάρχουν οι αυτοκρατορικές εντολές για καταστροφή διαβάστε «Si qua in agris templa sunt, sine turba ac tumultu diruantur. His enim deiectis atque sublatis omnis superstitioni materia consumetur» («Εάν υπάρχουν ακόμη Ναοί σε επαρχιακές περιοχές να καταστραφούν χωρίς φασαρία ή οχλαγωγία. Γιατί μόνον όταν θα έχουν γκρεμισθεί και εξαλειφθεί από προσώπου γής, θα έχει καταστραφεί η υλική βάση επάνω στην οποία στηρίζεται η δεισιδαιμονία», «Θεοδοσιανός Κώδιξ» 16, 10, 16)

    http://www.ysee.gr/index.php?type=d&f=love&lid=l1b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ....ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΤΟΛΗ...ΤΑ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΡΩΜΑΙΟΙ ΩΣ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΟΙ ΓΟΤΘΟΙ ΩΣ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΤΘΟΙ ΞΑΝΑ ΩΑ ΑΡΕΙΑΝΙΣΤΕΣ
    Εάν υπάρχουν ακόμη Ναοί σε επαρχιακές περιοχές να καταστραφούν χωρίς φασαρία ή οχλαγωγία.
    ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ'''ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ''' ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΙΤΕ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ Η ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΩΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΤΕ ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΕΙΤΕ ΩΣ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ
    ΤΟ ''''ΧΩΡΙΣ ΦΑΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΛΑΓΟΓΙΑ'''' ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΟΥΣΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ...ΕΙΔΑΛΩΣ Η ΟΧΛΑΓΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΦΑΣΑΡΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ...ΑΡΑ ΠΕΡΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΡΕΙΠΩΜΕΝΩΝ ΝΑΩΝ ΟΜΙΛΕΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ό Στράβων, επισημαίνει μάλιστα ότι όχι μόνο το μαντείο της Δωδώνης, αλλά και όλα τα άλλα μαντεία της Ελλάδος είχαν ήδη ουσιαστικά σβήσει στα χρόνια του.[ 1ος ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑΣ]
    Ο Πλούταρχος αναφέροντας την παρακμή των αρχαίων μαντείων, γράφει μεταξύ άλλων παραδειγμάτων πανάρχαιων μαντείων που σίγησαν στην εποχή του, ότι το ίδιο το δελφικό μαντείο, άλλοτε είχε δύο «προφήτιδες» και μια τρίτη εφεδρική, ενώ στην εποχή του (1ος –2ος μ.Χ. αι.) μία ήταν αρκετή (Περί των εκλελοιπότων χρηστηρίων, 8). Ο Παυσανίας (2ος μ.Χ. αι.) αναφέρει πλήθος εγκαταλλελειμένων ναών της αρχαιοελληνικής θρησκείας στην ελληνική ύπαιθρο. Μόνο στην Αρκαδία, ο Παυσανίας (Αρκαδικά) αναφέρει πλήθος ναών ερειπωμένων, δίχως στέγη, και εγκατελειμένων: της Αφροδίτης της Αθηνάς , της Αφροδίτης , του Απόλλωνα , του Ερμή , της Αφροδίτης , των Δώδεκα θεών της Ήρας , της Δήμητρας του Ερμή ( του Ερμή των Μουσών (, του Άρη , της Αρτέμιδος , της Αθηνάς της Αφροδίτης , της «Μητρός των θεών» , της Αρτέμιδος και του πυθίου Απόλλωνα . .
    Πολλοί παγανιστικοί ναοί ερήμωσαν επειδή απλούστατα εγκαταλείφθησαν από τους πρώην πιστούς τους, κι όχι επειδή κατεστράφησαν από τους Χριστιανούς. Το παράδειγμα της Αντιοχείας, που αναφέρει ο ίδιος ο Ιουλιανός ο Παραβάτης, οι Αντιοχείς να αδιαφορήσουν παντελώς για την εορτή του πολιούχου τους Απόλλωνα, ασφαλώς και δεν ήταν μεμονωμένη περίπτωση.
    Ο Μέγας Κωνσταντίνος κατηγορείται ότι απαγόρευσε τη λατρεία και έκλεισε ναούς. Οι μόνοι ναοί που έκλεισε ήταν της Αφροδίτης στην Ηλιούπολη, για συγκεκριμένους λόγους . Εξάλλου, ο Μέγας Κωνσταντίνος επέτρεψε την ίδρυση εθνικών ναών (Ζώσιμος, 2,31.
    Αλήθεια είναι ότι μόνο το ιερό της Αφροδίτης στην Άφακα του Λιβάνου κατεδάφισε ο Μέγας Κωνσταντίνος (Ευσέβιος, Βίος Κωνσταντίνου, Γ’, 55), διότι εκεί εκπορνεύονταν όχι μόνο γυναίκες αλλά και άνδρες γύννιδες (τραβεστί) [Οι τελευταίοι Εθνικοί, Ο. Χειμωνίδου, ελλ. εκδ. Θύραθεν (σ. 47)]. Στην Ηλιούπολη της Φοινίκης, όπου φαίνεται πως υπήρχαν μόνο γυναίκες ιερόδουλοι της Αφροδίτης, ο Κωνσταντίνος περιορίστηκε στο να συστήσει στον πληθυσμό μεγαλύτερη εγκράτεια και να χτίσει μια εκκλησία. Στην Αίγυπτο ο αυτοκράτορας απλώς απαγόρευσε τον ευνουχισμό των ιερέων του... θεού Νείλου, όμως επέτρεψε τις τελετές και εορτές που εξασφάλιζαν τις πλημμύρες του ιερού ποταμού (Ευσέβιος, Δ’, 25. Λιβάνιος, Υπέρ των Ιερών,
    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΑΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΙΧΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ..
    ΕΙΤΕ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΣ.....ΕΙΤΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΕΙΤΕ ΗΘΙΚΩΣ;;;;;ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΜΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Codex Theodosianus XVI.10.24 «(...) Ιδιαιτέρως διατάσσουμε τους πραγματικούς χριστιανούς και αυτούς που ισχυρίζονται ότι είναι, να μην κάνουν κατάχρηση της εξουσίας που τους δίνει η Εκκλησία και τολμήσουν να απλώνουν βίαιο χέρι επάνω στους εβραίους και εθνικούς που ζουν ήσυχα και δεν επιχειρούν ενάντιο στην τάξη και στους νόμους Μας. Γιατί αν τέτοιοι χριστιανοί φερθούν βίαια εναντίον φιλήσυχων ανθρώπων που ζουν με ασφάλεια, ή λεηλατήσουν τα αγαθά των, θα υποχρεωθούν να αντικαταστήσουν εις διπλούν, τριπλούν ή και ακόμη τετραπλούν αυτά που έκλεψαν. Επίσης, οι διοικητές των επαρχιών, το προσωπικό τους και οι κάτοικοι των επαρχιών αυτών ας ενημερωθούν ότι δεν θα επιτρέψουν να διαπραχθεί ένα τέτοιο έγκλημα. Αλλιώς, θα τιμωρηθούν κι αυτοί με τον ίδιο τρόπο μ’ αυτούς που διέπραξαν το έγκλημα.ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ''ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΡΕΙΑΝΙΣΤΕΣ [ ΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ] ΠΡΟΕΒΑΙΝΑΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΛΛΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
    Θεοδοσιανός Κώδικας, XVI.10.8,
    ΑΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΣΑΣΙΑ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ Η ΤΑΣΕΙΣ ΕΚΔΙΚΗΣΕΩΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝΕ
    «Με την έγκριση του δημοσίου συμβουλίου διατάσσουμε ότι οι ναοί όπου προηγουμένως σύχναζαν τα πλήθη, και που βρίσκονται ακόμα σε δημόσια χρήση, θα παραμείνουν ανοικτοί. Έτσι θα μπορούν τα πλήθη γηγενών και επισκεπτών να βλέπουν το ναό. Η αξία των αγαλμάτων, που βρίσκονται μέσα στους ναούς, θα υπολογίζεται με βάση την αισθητική τους και όχι τον ιερό τους χαρακτήρα
    ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΑΝΕ ΠΡΙΝ ΤΑ ΠΛΗΘΗ [ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΟΜΙΛΕΙ]
    Θεοδοσιανός Κώδικας, XVI.10.15,επιθυμούμε και να διατηρηθούν τα διακοσμητικά στοιχεία των δημοσίων κτιρίων. Αν κάποιος επιχειρήσει να καταστρέψει αυτά τα έργα, δεν θα βασίζεται σε καμία εξουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρουσιάζεται η σύγκρουση Πολυθεϊσμού και Χριστιανισμού ωσάν κάποιοι αλλόγλωσσοι, πρόσφατα αλλοφερμένοι και αλλόφυλοι Χριστιανοί να επιτίθονταν στους ναούς των γηγενών Ελλήνων Πολυθεϊστών της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Ο Λιβάνιος σημειώνει όμως ότι τις βιαιότητες κατά των ναών τους οι Εθνικοί τις υφίστανται «από συμπατριώτες τους» (Υπέρ των ιερών, 13). Σύριοι από Σύριους, λοιπόν· Αιγύπτιοι από Αιγυπτίους· Έλληνες από Έλληνες, και όχι «Έλληνες από Χριστιανούς», όπως οι αρχαιολάτρες, εθνικιστές και μη, υποστηρίζουν
    Η υποχώρηση του Πολυθεϊσμού δεν μπορεί να αποδοθεί στην απαγόρευση των θυσιών στους θεούς και στο γκρέμισμα των ναών ή ακόμη και στον υποχρεωτικό βαπτισμό των Εθνικών· όχι μόνο επειδή υπάρχει το αντίστοιχο παράδειγμα των Ελλήνων κρυπτοχριστιανών, οι οποίοι παρέμεναν τέτοιοι επί αιώνες. Όπως σημειώνει ο Λιβάνιος, ενώ οι θυσίες στους βωμούς είχαν απαγορευθεί, οι Εθνικοί συνέχιζαν τις θυσίες αλλά όχι «κατά τον τρόπο που απαγορεύει ο νόμος» (Υπέρ των ιερών, 16). Τονίζει ο Εθνικός ρήτορας ότι οι Πολυθεϊστές «έκαναν [θυσίες] και με το παραπάνω. Αλλά για το φαγητό τους το έκαναν, για το μεσημεριανό ή για το γλέντι τους, και τα μοσχάρια τα έσφαζαν σε άλλο μέρος: κανένας βωμός δεν δέχτηκε προσφορά αίματος, κανένα κομμάτι του ζώου δεν αφέθηκε να καεί (...) απαγορεύοντας μία συγκεκριμένη πράξη [τη θυσία] επιτρέπεις όλες τις υπόλοιπες. Έτσι αν οι άνθρωποι αυτοί έπιναν όλοι μαζί καίγοντας κάθε λογής θυμιάματα, δεν παρέβαιναν κανένα νόμο, ακόμα κι αν έκαναν φιλικές προπόσεις με τραγούδια και εκκλήσεις στους θεούς» (Υπέρ των ιερών, 17-18). Και μάλιστα, κατά τον Λιβάνιο, στην ειλικρινή μεταστροφή στο Χριστιανισμό ούτε το γκρέμισμα ναών συντελεί (Υπέρ των ιερών, 27), πράγμα που γνωρίζει κι ο ίδιος ότι πιστεύει και ο Θεοδόσιος Α’, ούτε η απαγόρευση της αρχαίας λατρείας (Υπέρ των ιερών, 26) ούτε και η συμμετοχή των πρώην Εθνικών στη χριστιανική λατρεία (Υπέρ των ιερών, 28). Ο Λιβάνιος αδυνατεί να δόσει μια ικανοποιητική εξήγηση για την επιτυχία του Χριστιανισμού, αφού ούτε τις καταστροφές και την καταπίεση θεωρεί ως αιτία της, όπως άλλωστε και ο Ιουλιανός,

    ΑπάντησηΔιαγραφή