Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

Διαβάστε την αλήθεια για την ανεξάρτητη Κρήτη.

                                          
Δεν είδα κάτι περίεργο απλά συνεχίζω να βλέπω αυτά τα προσβλητικά σημαιάκια στα αυτοκίνητα(Είναι αρκετά λιγότερα πάντως).
Να δώσω λοιπόν μερικά ιστορικά γεγονότα μπας και ξυπνήσουν αυτοί οι λίγοι που λένε αυτά τα προδοτικά ανιστόρητα πράγματα.
Την περίοδο 1898-1913 η Κρήτη ήταν Αυτόνομη και όχι ανεξάρτητη. Κοινοπολιτεία σημαίνει κοινή πολιτεία, δηλαδή άνηκε σε περισσότερους από έναν. Ήταν λοιπόν αυτόνομη με απόφαση των ξένων δυνάμεων που δεν ήθελαν εκείνο το διάστημα σε αυτήν την περιοχή οθωμανική υπεροπλία αλλά ανακωχή. Αυτή η αυτονόμηση διοικούταν από 5 χώρες, Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία,  αλλά με βασικό διοικητή την Τουρκία.

ΝΑΙ το αστεράκι που είναι στο κόκκινο κομμάτι της σημαία της αυτονόμησης, δήλωνε την παρουσία της Τουρκίας. ΝΑΙ  όταν την ανεμίζετε εσείς οι ευτυχώς ελάχιστοι, χωρίς  να το γνωρίζετε(ελπίζω),    είναι σαν λέτε ότι θέλουμε την Κρήτη και με Τούρκικη διοίκηση.

Την τούρκικη σημαία κατέβασαν οι ήρωες Ελληνες Κρητικοί(Που τους ΠΡΟΣΒΆΛΛΕΤΕ)  το 1913, που μας δηλώνει ότι στην προηγούμενη περίοδο της αυτονομίας ήταν πάντα κυρίαρχος ο Τούρκος όπως δηλώνει και η σημαία της αυτονόμησης και όχι ανεξάρτητη η Κρήτη.

Διαβάστε λίγο :
<< Η οριστική λύση του Κρητικού ζητήματος δίδεται στη διάρκεια των Βαλκανικών πολέμων, το Φλεβάρη του 1913. Με τη συνθήκη του Λονδίνου, το Μάη του 1913, παραχωρείται η Κρήτη στην Ελλάδα.

*********************************************************************************
**************Το Φλεβάρη του 1913 Οι Κρητικοί αφαιρούν την τουρκική σημαία από το νησάκι της Σούδας, που είναι το τελευταίο σύμβολο της τουρκικής επικυριαρχίας στην Κρήτη.************************************************************************************************************************************************************

Η αφαίρεση της Τουρκικής σημαίας από το νησάκι της Σούδας στοίχισε πολλά στους Τούρκους. Αυτό συνάγεται μεταξύ των άλλων και από τον απαρηγόρητο μουσουλμάνο λόγιο της εποχής, που δημοσίευσε στα φύλλα του τουρκικού τύπου της Κωνσταντινούπολης, ολόκληρο γορεό θρήνο, με τίτλο το ένδυμα της Μεσογείου.
Την σημαίαν μου, ήτις επί των αποκρήμνων βράχων ψηλά είχε μείνει παντόρφανη, την κατεβίβασαν! Το είδες; Και τώρα στείλε μου τους αφρούς, οι οποίοι μέσα στΥ αφρόεντα κύματά σου κλαίουν την συμφοράν, ίνα από τα ερυθρά των ματιών μου μαργαριτάρια κατασκευάσω το πένθος της...
Εγώ πια δεν κλαίω με δάκρυα. Κλαίω με αίμα. Τόσο βαρύ μου φαίνεται αυτό, και τόσον βουίζει το κεφάλι μου, όπου θέλω βράχον να τον κτυπήσω και να τον κάμω θρύμματα.
Τραβήξου από μπροστά μου, άσπρη μου θάλασσα!!... Διότι το τελευταίο ποτήρι των δηλητηρίων που εποτίστηκα επιθυμώ να το πιω κοντά εις το μέρος της ορφανής σημαίας μου, την οποίαν κατεβίβασαν, και το οποίον τώρα έμεινε λάκκος. Εκάησαν τα σπίτια μου κι εγώ έτρεμα με οργήν. Εστραγγαλίσθησαν τΥ αδέλφια μου κι εγώ άφρισα από μίσος. Τα τζαμιά μου αντήχησαν από τους κώδωνας κι εγώ ελύσσαξα από εκδίκησιν.
Αλλά κανένα από αυτά δεν με επριόνισε τόσον, όσον η καταβίβασις της σημαίας μου! ναι, της σημαίας μου εκεί κάτω στην Κρήτην. Αυτό μου έκοψε την πνοήν μου, αυτή κατέστησεν αδυνάτους και αυτούς τους παλμούς της καρδίας μου...
Ύψωσα τας τρεμούσας χείρας μου προ του ιερού βωμού των τεμενών σου και εις Σε προσατενίζω και αναφωνώ. Κατεβίβασιν την εν Κρήτη σημαίαν μου, κατέστρεψαν το σύμβολον μιας ζώσης θρησκείας· εξεμηδένισαν την αίγλην και το μεγαλείον ενός Έθνους αγωνιζομένου υπέρ Σου! Κατεβίβασαν την εν Κρήτη σημαίαν μου σημαίνει κατεσπίλωσαν την τιμιωτέραν των τιμών, κατεπάτησαν την περιουσίαν των ορφανών· κατεκηλίδωσαν τον ουράνιον στέφανον. Σημαίνει ότι με κατεκρήμνισαν από τον θρόνον της ανδρείας και του ηρωισμού, με κατέρριψαν από τα βάθρα της χρηστότητος και της αρετής...".
Γιώργος Παναγιωτάκης
Συγγραφέας
Ιστορικός Ερευνητής>>
 Το παραπάνω κείμενο που είναι μέσα στα εισαγωγικά είναι από την παρακάτω ΠΗΓΗ.

ΠΗΓΗ

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι κατά την υποτιθέμενη περίοδο ανεξαρτησίας που μας πουλάνε οι διάφοροι, οι τούρκικες σημαίες ανέμιζαν παντού και φυσικά ανέμιζαν αφού τούρκικη ήταν η Κρήτη και επιτηρούμενη από τις ξένες δυνάμεις.

Η σημαία της Κρητικής Πολιτείας αναρτιούνταν υποχρεωτικά μόνο στα κυβερνητικά κτήρια και δημόσιες υπηρεσίες μαζί με την Τουρκική, ενώ οι γνήσιοι Κρητικοί στα σπίτια τους είχαν την σημαία της Ένωσης.


 


Συγνώμη παιδιά αλλά θα συνεχίσω, αν και αυτό δεν υπάρχει που θα γράψω αλλά θα το γράψω έτσι για να το καταλάβετε. Είμαστε πιο Ελληνες από τα περισσότερα Ελληνικά μέρη αυτού του έθνους που μιλάτε άσχετοι για ανεξάρτητους Κρητικούς και όχι για Ελληνες κρητικούς.

Που γεννήθηκε ο πατέρας όλων των Ελλήνων ΔΙΑΣ; Εδώ γεννήθηκε στο Δικταίο και μεγάλωσε στο Ιδαίο. Φυσικά δεν γνωρίζετε ότι ένας από τους ιδαίους, ο Ηρακλής(Συνονόματος του μυθικού ήρωα) δημιούργησε τους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. Κορυφαίος ΕΛΛΗΝΑΣ λοιπόν. Άσε που από αυτόν πήρε το όνομα του το Ηράκλειο. Σιγά μην το γνωρίζετε, εδώ νομίζετε ότι υπήρξε   ανεξάρτητη η Κρήτη. Το ότι οι Κουρήτες έχτισαν το μαντείο των Δελφών το ξέρετε;

Η ιστορία καθορίζει έναν τόπο και όταν άνθρωποι μένουν αμαθείς και δεν γνωρίζουν την ιστορία του τόπου τους, φυσικά τότε ελέγχονται από όποιον θέλει να κάνει κακό και να διασπάσει ένα έθνος.

Να σας δώσω μερικά Τουρκικά παραδείγματα εντελώς τυχαία και καλά. 
Διαβάστε παρακάτω :

 <<Το βιβλίο «Κρήτη μου» της Σαμπά Αλτινσάϊ

Ένα φαινομενικά αθώο ιστορικό μυθιστόρημα που μεταφράστηκε στην Ελλάδα το 2008 από τις εκδόσεις Κέδρος και το κόστος της μετάφρασης ανέλαβε το Τουρκικό Υπουργείο Πολιτισμού. (Τυχαίο ?). Η χρονική περίοδος των γεγονότων του μυθιστορήματος είναι από το 1898 μέχρι το 1923 στην Κρήτη, δεν είναι τυχαίος ούτε ό χρόνος ούτε ο τόπος. Το ερώτημα που θέτει διαμέσου του πρωταγωνιστή Ιμπραήμ Γιαμαρκάκη η συγγραφέας είναι:
«Αυτή η γη δεν είναι και δική μας; Ποιος είναι περισσότερο Κρητικός;» που αποτελεί και την κεντρική ιδέα του βιβλίου. Ίσως να είναι και η απάντηση στο τι γυρεύουν αυτές τις μέρες οι Τούρκοι στην Κρήτη με τα χαμένα συμβόλαια.>>

Θέλετε κι άλλο; διαβάστε:

Δείτε μια ιστοσελίδα :
Το ξέρετε ότι υπάρχει τουρκική ΚΡΗΤΗ FM
Μέσα σε αυτό το forum μπορεί κάποιος να καταλάβει αρκετά για τις σκέψεις και βλέψεις των Τούρκων.
Στην κεντρική φωτογραφία της Ιστοσελίδας φιγουράρει η Τουρκική Κρήτη(Girit Turk) και το λιμάνι που απεικονίζεται δεν είναι κάποιο ειδυλλιακό νησί αλλά το σημερινό Τουρκικό λιμάνι των Χανίων !!!!
Μια επίσκεψη στο forum της ιστοσελίδας http://www.giritturk.com/ αρκεί για να πειστεί οποιοσδήποτε ότι το θέμα της Τουρκικής Κρήτης έχει ανάψει για τα καλά στην γειτονική χώρα.


<<Η σημαία της (και καλά ανεξάρτητης Κρήτης), συμβολίζει την Οθωμανική Ηγεμονία.
Η σημαία της Κρητικής Πολιτείας (που ανεμίζουν οι άσχετοι ως σημαία της ανεξάρτητης Κρήτης), δεν αποτέλεσε ποτέ αγωνιστικό λάβαρο ή επαναστατικό σύμβολο, ήταν μια επινόηση των Μεγάλων Δυνάμεων και του Σουλτάνου.

Η συγκεκριμένη σημαία πέρα από την όποια ιστορική σημασία δεν αποτελεί σύμβολο το οποίο θα πρέπει να δημιουργεί «ρίγη» συγκίνησης και συναισθήματα «υπερηφάνιας» (αλλά τροπή και ασέβεια προς τους ήρωες που πολέμησαν για την απελευθέρωση της Κρήτης μας).

Πρέπει κάποιοι σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν, να συνειδητοποιήσουν ότι το κόκκινο χρώμα και το Τουρκικό άστρο στην σημαία της Κρητικής πολιτείας συμβολίζουν την Οθωμανική Ηγεμονία και να αντιληφθούν τι επικίνδυνα μηνύματα στέλνουν κάθε φορά που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο σύμβολο.>> Το κείμενο που είναι μέσα στα εισαγωγικά είναι της παρακάτω Πηγής, εκτός αυτά που είναι μέσα στις παρενθέσεις που είναι δικά μου. 

ΠΗΓΗ

Τελευταίο σχόλιο μου :  Άλλη φορά βρε παιδιά μην κουράζεστε, σηκώστε κατευθείαν την παρακάτω σημαία, το ίδιο ακριβώς είναι με  όταν σηκώνετε την άλλη που ούτε καν θέλω να την αναρτήσω σε αυτήν την ανάρτηση μου.

Παιδιά είναι σαν να σηκώνετε αυτή.


 Συγχαρητήρια βρε !!!!! ή να σας το πω και τούρκικα, άι σιχτίρ!!!

Συγνώμη στους αναγνώστες μου, αν και πάντα προσπαθώ να μιλάω όμορφα δεν μπόρεσα να μην ειρωνευτώ, είναι σαν το άλλο με τους Σκοπιανούς, απίστευτα πράγματα!!!!!!!

Τιμή και δόξα στους Ελληνες ήρωες που έδωσαν το αίμα τους για αυτό το ηρωικό νησί και που κάποιοι πονηροί ή άσχετοι προσπαθούν να τους προσβάλουν!!

Πάντα αυτοί που θέλουν να χωρίσουν και να σπείρουν διχόνοια σε ένα έθνος, απευθύνονται σε αμαθείς και ανιστόρητους, που πάντα φανατίζονται και χειραγωγούνται πιο εύκολα.

Συγνώμη άσχετοι προπαγανδιστές αλλά υπάρχουν και Ελληνες Πατριώτες που αγωνίζονται για αυτόν τον τόπο διαδίδοντας γνώση, ώστε να εμποδίσουν τους προδότες να πράξουν το βρώμικο σκοπό τους.
Γενικά το ψέμα με την ανεξάρτητη Κρήτη, μου θυμίζει το παρακάτω:

                                        Ηλίας Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
                                 (Ελληνας Κρητικός Ρεθεμνίωτης)

                            Ευχαριστώ που με διαβάζετε
                         Κείμενο: Ηλίας Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου