Σε γνωστό πολυκατάστημα είδαν, πάνω σε έπιπλο, το πρόσωπο του Χριστού.

                                                               What is next?
Αυτά είναι τα αποτελέσματα των ανθρώπων που έχουν γαλουχηθεί από μία θρησκεία που δεν στηρίζετε σε φιλοσοφική σκέψη αλλά σε θαύματα, φόβο και εντολές θεού.
Από μια θρησκεία που δεν μπορεί να σου πει κάτι διότι είναι κατά της φιλοσοφίας και της λογικής εξήγησης, από μια θρησκεία που σε θέλει <<Πίστευε και μη ερεύνα>> για να μπορεί να σε πείθει με θαύματα, με τρικ.

Να προβληματιστούμε λίγο.
Αν είναι υπαρκτός ο Χριστός τους, δεν θα έπρεπε να τον βλέπουν και άλλοι που δεν γνωρίζουν τίποτα γιαυτόν;
Και όλοι αυτοί που τον βλέπουν, πώς είναι σίγουροι ότι είναι αυτός και δεν είναι κάποιος άλλος;
Έχουνε καταλήξει πως ήταν το πρόσωπο του, αν υπήρξε;

Αν υποθετικά κατηχούσαμε, αυστηρά, 100 παιδιά ότι κάθε βράδυ περνά ο άγιος Βασίλης από το δωμάτιο τους. Αν το κάναμε για χρόνια. Αν κάθε βράδυ δηλαδή τα βάζαμε να προετοιμάζονται για τον άγιο Βασίλη; Αν τους ενισχύαμε το <<Πίστευε και μη ερεύνα>>; Δηλαδή, αν τους ενισχύαμε την πίστη και τους μηδενίζαμε την διάθεση για έρευνα; Νομίζετε ότι θα ήταν πολύ παράξενο κάποια από αυτά να τον έχουν δει αρκετές φορές στη ζωή τους τον αγιο Βασίλη και κανείς να μην μπορεί να τους πείσει ότι δεν είναι έτσι;

Ναι δεν έχω πρόβλημα και ούτε είναι δουλειά μου να κρίνω το δικαίωμα του καθενός να έχει ότι θέλει στο κεφάλι του. Δικαίωμα του.

Έχω όμως το δικαίωμα να κρίνω αυτόν τον τεράστιο οικονομικά θεσμό που μας γαλουχεί όπως αυτός θέλει; Που καπηλεύεται το όνομα Ελλάδα και Έλληνες; Που καπηλεύεται ή και που τολμά να ταυτίζεται με το φως του Ελληνισμού λέγοντας ότι είναι συνέχεια του;
Φυσικά και το έχω!

Θα μου πουν κάποιοι. Μα τι είναι όλα αυτά που λες. Αφού το περιστατικό είναι στο εξωτερικό.
Πραγματικά θέλουν να ψάξω για να δούμε πόσες αναφορές θα βρω στο διαδίκτυο για εμφανίσεις αγίων και άλλων στη χώρα μας;

Πάντως εμένα το πρόσωπο στο ξύλο, έναν ξάδερφο μου θυμίζει.

Δείτε εδώ το πρόσωπο του Χριστού στο πολυκατάστημα: 

                                                              Ευχαριστώ που με διαβάζετε 
                                                               Πλήθων. Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ





Σχόλια