Οι 2 βασικές κατηγορίες φιλοσοφίας για εμένα έχουν μεταξύ τους μοναδική διαφορά το χρόνο παύσης μέχρι να αμφισβητήσουν αυτό που έχουν καταλήξει .





Δεν θα κουράσω (αποκλείεται ), θα προσπαθήσω να γράψω με απλές έννοιες για να βγει το νόημα που θέλω να εκφράσω (και να θέλω δεν μπορώ αλλιώς).

Η εξελικτική πορεία των φιλοσόφων ήταν κατά την γνώμη μου μια  εναλλαγή Σκεπτικιστών και  Περιπατητών μαζί  με την συγχρόνως παρουσία και των δύο και στον ένα και στο άλλο ,αν δεν με βαριέστε διαβάστε για αυτή την φιλοσοφική μου άποψη ότι η φιλοσοφία είναι ΜΙΑ ,

έχω λοιπόν διαχωρίσει μόνο σε δύο κατηγορίες τις φιλοσοφικές σχολές και στην συνέχεια θα προσπαθήσω να τις κάνω μία ,

ίσως πολλοί να αντιδράσουν αλλά για εμένα υπάρχουν αυτοί που ήταν Σκεπτικιστές δηλαδή στο <<ένα ξέρω ότι δεν ξέρω τίποτα>> και οι άλλοι οι οποίοι έβγαζαν κάποια συμπεράσματα μέσα από σκέψεις ,

 και  αν έπρεπε να έλεγα την δεύτερη κατηγορία κάπως αλλιώς για εμένα δεν έχει και μεγάλη σημασία , το νόημα μετράει ,

υπήρξε μια εναλλαγή φιλοσόφων αυτών των δύο κατηγοριών και πως θα γινόταν να μην υπάρξει  βέβαια ,

θα γράφω με συντομία τις δύο κατηγορίες στο κείμενο ως εξής : όταν αναφέρομαι στην πρώτη θα γράφω ΣΚΕΠ και όταν στην δεύτερη ΠΕΡΙ γιατί οι λέξεις μου προκαλούν σαρδάμ,

ο φιλόσοφος ΣΚΕΠ αμφισβητεί τα πάντα και έχει την δύναμη να ακυρώσει τα πάντα ακόμα και την ακύρωση της  προηγούμενης σκέψης του ,

 μπορεί να βγάλει θετικό πόρισμα αλλά και αρνητικό για οποιοδήποτε έννοια και μετά να το σκεφτεί ξανά και να βγάλει θετικό και αρνητικό πόρισμα για τα προηγούμενα πορίσματα του ή να τα ακυρώσει ο ίδιος βλέποντας τα από μια άλλη πλευρά (από τις άπειρες που υπάρχουν πάντα ),

είναι ένας άνθρωπος που δεν μπορεί να βρει άκρη και να ησυχάσει , μόνο όταν καταλήξει ότι   ένα ξέρω ότι δεν ξέρω τίποτα ηρεμεί και ησυχάζει ,

αλλά επειδή οι λέξεις ηρεμεί και ησυχάζει είναι εχθρικές για αυτόν καταλήγει να μισεί την ίδια την γαλήνη που δέχτηκε όταν κατάληξε στο <<ένα ξέρω ότι δεν ξέρω τίποτα>> και ξεκινάει πάλι από την αρχή ,

αυτά τα κυκλικά αδιέξοδα ενός ΣΚΕΠ θα ζήλευαν πολλές φιλοσοφικές σχολές που ήταν η χαρά τους να δημιουργούν αδιέξοδα αλλά παραδόξως δεν δέχονταν ότι είναι ΣΚΕΠ ,
φυσικά ΣΚΕΠ για εμένα  ήταν ο Σωκράτης και δεν άφησε κανένα γραφτό , ο Πύρρων που εξίσου δεν άφησε κανένα γραφτό , και τι να γράψουν άλλωστε  ;

όλο τους το έργο θα ήταν ελάχιστα συμπεράσματα , όπως :

<<ένα ξέρω ότι δεν ξέρω τίποτα ,

ο πραγματικά ελεύθερος άνθρωπος δεν μπορεί να καταλήξει πουθενά  γιατί δεν μπορεί να εγκλωβιστεί σε κανένα στερεότυπο όσο φιλοσοφημένο και να είναι  ,

ότι τα πάντα είναι ΕΝΑ , μια ουσία δηλαδή που δεν είναι άλλη από το άπειρο σε όλες τις έννοιες , άρα τη μη ύπαρξη  αλήθειας γιατί η κίνηση δημιουργεί  άλλες αλήθειες άρα υπάρχει διατήρηση  για πάντα της αμφισβήτησης για τα πάντα , εκτός ίσως από την αλήθεια  που μόλις περιέγραψα ,

η ύπαρξη κάποιας αλήθειας αμέσως ακυρώνει την έννοια του άπειρου και του κινούμενου, εκτός  βέβαια αυτής  της αλήθειας,

και ότι η μόνη υποχρέωση που έχω στον ΟΛΟΝ είναι να φιλοσοφώ χωρίς  όρια  >>

Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να γράψει τίποτα άλλο , άρα γιατί να τα γράψει .

Αμέσως όμως έχουν δημιουργηθεί οι παραπάνω νόμοι , δεν είναι πια ΣΚΕΠ αλλά ΠΕΡΙ , έχει ακυρώσει την ίδια του φιλοσοφία αφού βρέθηκαν κάποια που δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει γιατί αποδεικνύουν την αξία της αμφισβήτησης
άρα δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει .


Ο ΠΕΡΙ τώρα χρησιμοποιεί την φιλοσοφία για να μπορέσει να σκεφτεί χωρίς τα φαινομενικά όρια που υπάρχουν γύρω του και να δώσει απαντήσεις και νόμους για τα πράγματα γύρω του , να δώσει λύσεις ,

Δηλαδή για να ξεκινήσει  πρέπει να γίνει ΣΚΕΠ με την μόνη διαφορά ότι δεν επιτρέπει στον εαυτό του ενώ του αρέσουν τα κυκλικά αδιέξοδα που με αυτά  αποδεικνύει  διάφορα  να πέσει στο αδιέξοδο των ΣΚΕΠ της μη απόφασης έτσι  σπάει το αδιέξοδο των ΣΚΕΠ και δίνει απαντήσεις σε θέματα ,

άρα
έχουμε λοιπόν εδώ ένα αδιέξοδο , δεν μπορούμε να ζήσουμε σαν ΣΚΕΠ γιατί θα είμασταν άνθρωποι χωρίς άποψη για όλα όσα γύρω μας απαρτίζουν  και άρα δεν ζούμε αλλά είμαστε εκτός και παρακολουθούμε και προσπαθούμε να καταλάβουμε ,

αλλά δεν γίνετε να είμαστε και ΠΕΡΙ γιατί έχουμε σπάσει το αδιέξοδο της έννοιας του απείρου που εγκλωβίστηκε ο ΣΚΕΠ και δώσαμε αλήθειες που ακυρώνουν την παραπάνω αλήθεια που έγραψε (αν έγραφε ) Ο ΣΚΕΠ για το άπειρο .

Η φιλοσοφία είναι μία και οι διαφορετικές φιλοσοφικές σχολές δίνουν την απάντηση  απλά στο ότι χρειάζονται και τα δύο , και αυτός που θα δώσει αλήθειες και αυτός που θα τις αμφισβητήσει ,

Ή να το γράψω αλλιώς ,

Ο ΣΚΕΠ πρέπει  να κάνει μεγαλύτερα κενά μεταξύ της μίας αμφισβήτησης με την άλλη για να μπορεί να ζήσει ανάμεσα στα κενά  ,

Ή ο ΠΕΡΙ όσο απολαμβάνει τις αλήθειες του να φέρετε σαν ΣΚΕΠ ώστε να κάνει τις αλήθειες του καλύτερες στο μέλλον ή και να τις αλλάξει αν και νομίζω σε βάθος χρόνου ότι το έκανε πάντα ,δεν υπήρξε ποτέ φιλοσοφική σχολή με αυστηρούς απαραβίαστους κανόνες αλλά μόνο μικρά ή μεγάλα κενά ενδιάμεσα από τις κινήσεις ΣΚΕΠ ώστε να ξανά καταλήξει,

 Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι και οι δύο δεν μπορούν να ξεφύγουν από τις βασικές αλήθειες  του ΣΚΕΠ που αφού είναι αλήθειες είναι και ΠΕΡΙ

Να τις γράψω ξανά :

<<ένα ξέρω ότι δεν ξέρω τίποτα ,

ο πραγματικά ελεύθερος άνθρωπος δεν μπορεί να καταλήξει πουθενά  γιατί δεν μπορεί να εγκλωβιστεί σε κανένα στερεότυπο όσο φιλοσοφημένο και να είναι  ,

ότι τα πάντα είναι ΕΝΑ , μια ουσία δηλαδή που δεν είναι άλλη από το άπειρο σε όλες τις έννοιες , άρα την μη ύπαρξη  αλήθειας γιατί η κίνηση δημιουργεί  άλλες αλήθειες , εκτός ίσως από αυτή που μόλις περιέγραψα ,

η ύπαρξη κάποιας αλήθειας αμέσως ακυρώνει την έννοια του άπειρου και του κινούμενου, εκτός  βέβαια αυτής  της αλήθειας,

και ότι η μόνη υποχρέωση που έχω στον ΟΛΟΝ είναι να φιλοσοφώ χωρίς  όρια  >>

και οι στιγμές που ζούμε ως κοινωνικοί άνθρωποι είναι τα κενά φιλοσοφίας που δημιουργούν οι προσωρινές αλήθειες

σε όποιο φιλοσοφικό ρεύμα και αν ανήκει κάποιος δεν μπορεί να ξεφύγει από τις παραπάνω αλήθειες και οι οποίες είναι οι αλήθειες της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας ,των Θεών μας,

ίσως ακόμα και αυτή η ευταξία του σύμπαντος μπορεί να είναι ένα φιλοσοφικό κενό , δηλαδή μια προσωρινή αλήθεια και μετά πάλι αλλάξει ρότα  το σύμπαν ,

εδώ βέβαια η φιλοσοφία είναι κοσμική και προσπαθεί να φιλοσοφήσει τον εαυτό της ,

μήπως όμως και η ανθρώπινη φιλοσοφία αυτό δεν κάνει ; υπάρχει καμία φιλοσοφική σκέψη χωρίς να παρεμβαίνει σε αυτή το ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ ;

όπως είπε και ο Ζαν Πιέρ Βερνάν: «Ο ελληνικός πολιτισμός έχει γεύση ελευθερίας»

ελευθερία σημαίνει κινούμε άρα σημαίνει φιλοσοφία και δημιουργεί έτσι τα τρία πιο εκπληκτικά συνώνυμα :
Ελευθερία = Φιλοσοφία = Ελληνισμός

πάντα οι φιλόσοφοι μας ήταν όχι μόνο οι πιο θρησκευόμενοι αλλά ήταν και ιερείς με την ευρεία έννοια  της Ελληνικής Εθνική Θρησκείας .

Ο Ελληνισμός μας είναι η έκφραση αυτής της ψυχικής αλήθειας αλλά και Ελληνισμός είναι και οι προσωρινές αλήθειες που δώσαμε  σε αυτήν την πλάση ώστε να μπορέσει να ζήσει στον υλικό κόσμο με λαμπρότητα και αρετή ,

Φυσικά  ο διαχωρισμός ύλης ψυχής είναι απλά μόνο ένα διανοητικό σκαλοπάτι για να καταλάβουμε  ότι είναι ένα και το αυτό  .

Όλα τα παραπάνω όμως κάπου πρέπει να προστατευτούν  και να μεταδοθούν και γίνετε με ένα και μόνο τρόπο και εκφράζετε με μία και μόνο λέξη και σημαντικότερη όλων και είναι η λέξη  ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!


Δυστυχώς βέβαια πολλοί θα καταλάβουν και άσχετα όταν ακούσουν την φράση ΕΛΛΗΝΩΝ  (όχι ότι φταίνε ), εμείς για την γνήσια μιλάει πάντως , έτσι !!!!

θα δώσω το παρακάτω βίντεο για να καταλάβουν τι εννοώ ΕΛΛΗΝΩΝ (το σχόλιο δεν έχει ρατσιστική διάθεση αλλά πολιτισμική ταυτότητα)




      Ευχαριστώ που με διαβάζετε ,από ότι βλέπετε ξύπνησα με προβληματισμούς , δυστυχώς δύσκολα ξεφεύγω από τον  ΣΚΕΠ εαυτό μου , δεν βγάζω άκρη ασταμάτητα .

  Μην είστε αυστηροί μαζί μου (όχι ότι με νοιάζει ) ένας απλός αγρότης είμαι , λάδι παράγω !!
     Καταλαβαίνετε ότι αυτή η εργασία έχει αρκετό ελεύθερο χρόνο ειδικά το καλοκαίρι .

          Μην πάρετε σοβαρά είναι άκρως προσωπική άποψη για την φιλοσοφία , θα χαρώ να διαφωνήσουμε μέσο σχολίων .
                                                 Ηλίας Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ


Τα δικά μου ψηφίσματα.


Σε σχόλια απαντώ μόνο σε όσα γίνονται εδώ στο ιστολόγιο μου και όχι σε κοινωνικά δίκτυα  

Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να
είναι όλα λανθασμένα  ,

οτιδήποτε σύμβολα,πρόσωπα ή σχόλια για το ΥΣΕΕ χρησιμοποιώ είναι απο δικιά μου επιθυμία και δεν δηλώνει ότι το ΥΣΕΕ συμφωνεί με τα γραφόμενα μου . 

Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική
 βία τον ρατσισμό δεν θα δημοσιοποιούνται ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία .)
 ,
Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .
  
 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Σχόλια