Ξενάγηση μοναχού της θρησκείας που πιστεύει ότι ο κόσμος δημιουργήθηκε το 5508 π.χ σε μαθητές στο σπήλαιο που υπάρχουν αποδείξεις για παρουσία ανθρώπου 49.000 χρόνων, ποιος δουλεύει ποιόν;




Σχόλιο δικό μου : Κάποιος πρέπει να κάνει λάθος βρε παιδιά δεν γίνετε να έχουν δίκιο και οι δύο , ή κάνουν λάθος οι επιστήμονες ή παρακάτω φωτογραφία ;βέβαια είναι και ο πάντα υποκριτικός τρόπος της εκκλησίας για να μη φεύγουν οι πιστοί από τα δεσμά της όταν ο ξεναγός του σπηλαίου είναι μοναχός και δείχνει στα παιδιά το σπήλαιο με την απόδειξη  ύπαρξης του ανθρώπου πριν 49.000 χρόνια ενώ ίδια η θρησκεία του μας λέει ότι ο κόσμος δημιουργήθηκε το 5508 π.χ και όλα αυτά φυσικά γίνονται για να μένουν οι πιστοί στην φανταστική ωραία και γεμάτη με  αγάπη θρησκεία που έχουν στο μυαλό τους γιατί αν δουν ξεκάθαρα τι είναι αυτή η θρησκεία θα τρομάξουν και θα φύγουν, δείτε εδώ την ξενάγηση ενός ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ σχολείου στο σπήλαιο   ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..
                                           
                                           Ευχαριστώ που με διαβάζετε
                                              Ηλίας Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ



Τα δικά μου ψηφίσματα.
http://chfismata.blogspot.gr/

Σε σχόλια απαντώ μόνο σε όσα γίνονται εδώ στο ιστολόγιο μου και όχι σε κοινωνικά δίκτυα

Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να
είναι όλα λανθασμένα  ,

οτιδήποτε σύμβολα,πρόσωπα ή σχόλια για το ΥΣΕΕ χρησιμοποιώ είναι απο δικιά μου επιθυμία και δεν δηλώνει ότι το ΥΣΕΕ συμφωνεί με τα γραφόμενα μου .

Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική
 βία τον ρατσισμό δεν θα δημοσιοποιούνται ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία .)
 ,
Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .
 
 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Σχόλια