Τεχνολογία οικιακών σκευών για προστασία διαστημοπλοίων, οι προγονοί μας ακόμα προσφέρουν.

Ancient Greek Pottery



Μόνο κανείς να διαβάσει τον τίτλο που έδωσα του δημιουργείτε  μια  αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά , αρκετοί από εσάς θα έχετε διαβάσει την είδηση ότι η ΝΑΣΑ μελετάει την επίστρωση που είχαν τα αγγεία της αττικής ώστε  να χρησιμοποιήσει αυτήν την τεχνολογία για την επίστρωση των διαστημοπλοίων  της  , οξύμωρο ε  ;;

Δεν θα ασχοληθούμε με τεχνητά θέματα για δεν είναι  αυτός σκοπός  του plog .
Οι ερωτήσεις και οι προβληματισμοί που έχω και περιμένουν απαντήσεις είναι οι εξής :
Πώς Γίνετε ένας πολιτισμός πριν από 2500 χρόνια να έχει μεγαλύτερη τεχνολογία σε καθημερινά είδη για την κουζίνα από τον οργανισμό που υποτίθεται ότι είναι ο πιο προηγμένος στον πλανήτη και μάλιστα 2500 χρόνια μετά, δηλαδή η σύγκριση είναι απίστευτη , το επίστρωμα για την προστασία ενός σκεύους σε διαστημόπλοιο    ;;

Και το θυμήθηκαν τώρα να το ερευνήσουν ή ποτέ δεν έχουν σταματήσει να ερευνούν  την αρχαία Ελληνική τεχνολογία και απλά το συγκεκριμένο ξέφυγε και βγήκε στην δημοσιότητα  , και εμείς ως  χώρα τι συμμετοχή έχουμε σε αυτό , που είμαστε ;;;

Δείτε την είδηση ΕΔΩ

     Η ανάρτηση είναι από το παλιό μου ιστολόγιο Παράξενα που χρειάζονται απαντήσεις που είναι προς διαγραφή .

                         Ευχαριστώ που με διαβάζετε
                             Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ



Τα δικά μου ψηφίσματα.
http://chfismata.blogspot.gr/


Σε σχόλια απαντώ μόνο σε όσα γίνονται εδώ στο ιστολόγιο μου και όχι σε κοινωνικά δίκτυα

Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να
είναι όλα λανθασμένα  ,

οτιδήποτε σύμβολα,πρόσωπα ή σχόλια για το ΥΣΕΕ χρησιμοποιώ είναι απο δικιά μου επιθυμία και δεν δηλώνει ότι το ΥΣΕΕ συμφωνεί με τα γραφόμενα μου .

Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική
 βία τον ρατσισμό δεν θα δημοσιοποιούνται ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία .)
 ,
Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .
 
 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Σχόλια