Τεστ από Ορθόδοξη σελίδα για το αν είσαι Χριστιανός, εγώ πάντως δεν είμαι γιατί έκανα το τέταρτο που προτρέπει, τι γίνετε;

Uncertain Man Showing Question Mark Sign



Εδώ είναι οι απορίες από την Ορθόδοξη σελίδα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..

Πάντως θα ήθελα να σχολιάσω μία μία όλες τις ερωτήσεις:

Για την πρώτη:    Ευτυχώς και δεν είναι.

Για την δεύτερη: Ευτυχώς που το παραδέχεστε ότι δεν έχει καμία δύναμη το βάπτισμα αλλά πρέπει να θυμάσαι τι σημαίνει και τι υποχρέωση έχεις μετά από αυτό.

Για την τρίτη: Μάλλον έχω δίκιο που λέω ότι τελικά είμαστε ποιο πολλοί από τους Χριστιανούς εμείς οι εθνικοί (όχι δωδεκαθειστές ούτε ομάδες Ε, ούτε Ελλάνιοι ούτε χρυσα αυγήτες και όχι σε οτιδήποτε άλλο έχει δημιουργηθεί με σκοπό να μπερδέψει τον κόσμο για το Ελληνικό που ξυπνάει ξανά, ας μη πω ποιος υποπτεύομαι  ότι τα έχει δημιουργήσει όλα αυτά για να κάνει προπαγάνδα εναντίων των Ελλήνων εθνικών)

Για την τέταρτη: Εγώ βρε παιδιά όταν άρχιζα να την διαβάζω με ανοιχτό μυαλό και όχι με το φόβο και την κατάνυξη που μου έδειχναν στα κατηχητικά  την κοπάνησα τρέχοντας.

Για την πέμπτη: Αφαίρεσε και αυτούς να δούμε πόσοι μένουν

Για την έκτη: Δεν είναι πιστοί αλλά η πλύση εγκεφάλου που έχουν δεχτεί από την νηπιακή ηλικία τους οδηγεί ότι πρέπει να πηγαίνουν και στην εκκλησία για να είναι κοινωνικά αποδεκτοί αφού η κοινωνία μας είναι Ορθόδοξα ελεγχόμενη από τότε που γεννιόμαστε

Για την έβδομη: Ούτε αυτοί.

Για την όγδοη : Εντάξει εδώ υπερβάλλετε, είναι σπάνιοι οι άνδρες που μπαίνουν στις εκκλησίες με σορτς, στην Αγγλία μπορεί, πάντως ούτε εγώ μπαίνω (κάθομαι απέξω ήθελα να πω) εκτός όταν είναι για να δώσω τον τελευταίο ασπασμό και να χαιρετήσω τους συγγενείς όταν αναγκαστικά πηγαίνω σε εκκλησία λόγο κάποιας κηδείας που δεν θα προλάβω να τον χαιρετήσω στην οικία του για να μην πάω εκκλησία και αναγκαστικά πάω να χαιρετήσω τον νεκρό εντός εκκλησίας δεν φοράω σόρτς, είμαι σίγουρος ότι ακόμα και τώρα σέβομαι και σεβόμαστε περισσότερο τον Χριστιανισμό από ότι σέβεται αυτός οτιδήποτε Ελληνικό.  

Για την ένατη: Τι να πω για τις γυναίκες, ένα από τα παράξενα για εμένα είναι που οι γυναίκες είναι πιο πιστές σε αυτή την θρησκεία από ότι οι άνδρες, απαντώ με το παρακάνω βίντεο, τα λέτε όλα αλλά ξεχάσατε να πείτε ότι πρέπει να είναι καλυμμένο το κεφάλι τους με μαντήλι, μα ταυτίζετε τον διάβολο με την γυναίκα στην ένατη ή κάνω λάθος;

  
Για την δέκατη: Προφανώς για εμένα χτυπάει η καμπάνα, είμαι σίγουρος ότι δεν ισχύει για εσάς η ελευθερία στην έκφραση αλλά το αν υπερασπιζόμαστε την πίστη μας ή όχι, το να ελέγχουμε την πίστη μας; προφανώς γινόμαστε ακαριαία άπιστοι,

Για την ενδέκατη: Προφανώς δεν είναι πιστοί αυτοί που νιώθουν ψυχικά ελεύθεροι  και δεν περιμένουν κανένα να τους σώσει.

Για την δωδέκατη: Εδώ θα ψιλό συμφωνήσουμε, φυσικά δεν είναι ελεύθεροι αυτοί που είναι δέσμιοι των επιθυμιών τους αλλά ούτε και όταν αρνούνται την φύση τους, τώρα για πιστοί δεν ξέρω.

Για την δέκατη τρίτη: Πάνω κάτω τα ίδια

Για την δέκατη τέταρτη: πώς το γράφετε; πετούν τα παιδιά τους στους υπονόμους με την έκτρωση; μάλλον ξεχνάτε τι κάναμε τα παιδιά που πέθαιναν αβάπτιστα πριν υπάρξει νομικό δικαίωμα για πολιτική κήδευση, τελικά δεν έχετε απαντήσει όπως η καθολική, επιτρέπετε το προφυλακτικό ή δεν επιτρέπετε;

Για την δέκατη πέμπτη: Εδώ βγαίνουν εκτός πολλοί ειδικά στην Ελλάδα (κανείς δεν θα μείνει),εγώ πάντως ποτέ δεν έχω βρίσει ούτε όταν ήμουν χριστιανός ούτε τώρα που δεν είμαι και όχι μόνο τον Χριστό βέβαια αλλά το οτιδήποτε, εκτός βέβαια αν είναι βρισιά το ότι μάχομαι για τον Ελληνισμό και είμαι κατά του παραλογισμού της θρησκείας του, να πω ότι δεν υπήρξε ποτέ μπορεί να το πω αλλά να τον βρίσω δεν τον βρίζω, έχω Ελληνικές αρχές και δεν βρίζω γενικός ενώ ο χριστιανισμός; να μην αναφέρω αναθεματισμόυς  και αφορισμούς προς Έλληνες και όχι μόνο γιατί θα πάρει πολλές σελίδες

Για την δέκατη έκτη: Εδώ προφανώς αστειεύεστε αφού ελέγχετε όλα τα ΜΜΕ και δύσκολα ακούγετε κάτι που δεν σας βολεύει

Για την δέκατη έβδομη: Τώρα αφαιρέσατε και όλους τους υπόλοιπους, δεν λέω τίποτα εκτός από την παρακάτω φωτογραφία:

Ευχαριστώ που με διαβάζετε
 Ηλίας Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ


Ψηφίστε για να ελευθερωθεί η Ελληνική Παιδεία  και η ελεύθερη σκέψη από την θρησκευτική κατήχηση και τον προσηλυτισμό .


Σε σχόλια απαντώ μόνο σε όσα γίνονται εδώ στο ιστολόγιο μου και όχι σε κοινωνικά δίκτυα

Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να
είναι όλα λανθασμένα  ,

οτιδήποτε σύμβολα,πρόσωπα ή σχόλια για το ΥΣΕΕ χρησιμοποιώ είναι απο δικιά μου επιθυμία και δεν δηλώνει ότι το ΥΣΕΕ συμφωνεί με τα γραφόμενα μου .

Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική
 βία τον ρατσισμό δεν θα δημοσιοποιούνται ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία .)
 ,
Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .
 
 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Σχόλια