Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015

Αποκαλύφτηκε στη κοινωνία ώρα mega η διαφορετική αντιμετώπιση της εκκλησίας στο 17:40 λεπτό του βίντεο δείτε τι είπαν για την εκκλησία που δεν το γνώριζε κανείς μέχρι τότε:

Money




Πριν καιρό είχα γελάσει με την παρακάτω φωτογραφία, πραγματικά δεν ξέρω αν είναι αστείο,

Ευχαριστώ που με διαβάζετε 
Ηλίας Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Εδώ όλες οι κινήσεις εναντίον του Ελληνισμού .


Σε σχόλια απαντώ μόνο σε όσα γίνονται εδώ στο ιστολόγιο μου και όχι σε κοινωνικά δίκτυα

Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να
είναι όλα λανθασμένα  ,

οτιδήποτε σύμβολα,πρόσωπα ή σχόλια για το ΥΣΕΕ χρησιμοποιώ είναι απο δικιά μου επιθυμία και δεν δηλώνει ότι το ΥΣΕΕ συμφωνεί με τα γραφόμενα μου .

Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική
 βία τον ρατσισμό δεν θα δημοσιοποιούνται ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία .)
 ,
Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .
 
 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

2 σχόλια:

  1. ΕΙΣΑΙ ΚΛΩΝΟΣ TOY YΣΣΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω πραγματικά τι να απαντήσω, τι εννοείς είμαι κλώνος; αυτός που υποστηρίζει τον Ελληνισμό και αποκαλύπτει το μεγάλο ψέμα που μας μεγαλώνουν είναι κλώνος;

    Οι άνθρωποι που δεν έχουν μάθει να αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα γύρω τους αλλά τα πάντα για αυτούς είναι κατηγορίες και ταμπέλες και η μόνη προσπάθεια που καταβάλουν για να καταλάβουν κάτι είναι το να το κατατάξουν κάπου προφανώς αυτοί είναι κλώνοι και όχι εγώ,

    το ότι συμφωνώ με το ΥΣΕΕ με κάνει κλώνο του;

    Σε γενικές γραμμές φίλε μου αν ήμουν κλώνος σε κάτι θα ήμουν αντίθετος με την ελεύθερη σκέψη την φιλοσοφία και τον Ελληνισμό, άρα σίγουρα κλώνος δεν είμαι,
    φτάνει που ήμουν κλώνος του χριστιανισμού για 40 χρόνια, τώρα έχω γυρίσει προς το φως και σίγουρα το ΥΣΕΕ δεν είναι το φως αλλά η πιο υπεύθυνη και σοβαρή πρόταση για την Επανελλήνιση.

    Σε ευχαριστώ που πέρασες από το ιστολόγιο μου και άφησες την άποψη σου έστω και ελλειπή, αν και όταν κάποιος δεν αφήνει σχόλιο αλλά ρωτάει ειρωνικά μας δείχνει πολλά και το πιο εμφανές είναι ότι είσαι άνθρωπος επιθετικός και απόλυτος στις σκέψεις σου άρα μη ελεύθερος, με συγχωρείς για το τελευταίο αλλά και εσένα το (ΕΙΣΑΙ ΚΛΩΝΟΣ ΤΟΥ ΥΣΕΕ;) δεν ήταν και ότι ευγενέστατο.

    Αν είσαι κάποιος χριστιανός που νομίζει ότι πρόσβαλα την θρησκεία του δεν θα στεναχωρηθώ καθόλου, συνηθισμένο, το αν είσαι από άλλη ομάδα που εκφράζει με διαφορετικό τρόπο την Επανελλήνιση από ότι το ΥΣΣΕ θα με στεναχωρούσε διπλά.

    Τέλος πάντων να είσαι καλά,

    οι προγονοί μου με έμαθαν ότι δεν πρέπει να υπάρχει το μίσος προς οποιονδήποτε άνθρωπο ,θα χαρώ να έχουμε άλλη μια αντιπαράθεση όποτε θέλεις, δεν το λέω προκλητικά αλλά αληθινά αφού η αντιπαράθεση είναι ένα παιδί της Φιλοσοφίας.

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή