Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2015

Διαβάστε ποιος είναι ο προστάτης των παιδιών και βρεφών σύμφωνα με τον ελληνικό πολιτισμό.

A new baby is like the beginning of all things-wonder, hope, a dream of possibilities.



Σύμφωνα με τον πολιτισμός μας ο προστάτης των παιδιών είναι η αγάπη των γονέων τους η προστασία της πολιτείας η ιατρική και η Θεά Άρτεμη που αντιπροσωπεύει τα 3 προηγούμενα αλλά και το θείο που στον Ελληνισμό δεν είναι κάτι ξεχωριστό αλλά στην ουσία η θεϊκή έκφραση των παραπάνω,
αυτά είναι σύμφωνα με τα έθιμα των Ελλήνων , τώρα για έθιμα που δεν είναι ελληνικά δεν ξέρω, έχω ακούσει για κάποιον άγιο κάποιων ξένων εθίμων που εχθρεύεται όπως και η θρησκεία του την Ιατρική και μας προτρέπει να γιατρεύουμε τα παιδιά μας με προσευχές και τάματα.

Έχω και κάποιες  απορίες, την άγια κάρα του λέει την έχουν σε κάποιο μοναστήρι, και ρωτάω εγώ ο άπιστος,  πως έχουν το σώμα κάποιου που δίνουν ως ημερομηνία γέννηση του με προσέγγιση 200 χρόνια (σύμφωνα με την Βικιπαίδεια ) από τον 4 μέχρι τον 6 αιώνα, για τόσο ακρίβεια μιλάμε, αλλά κατά άλλα είναι σίγουροι ότι η κάρα ανήκει σε αυτόν και ένα δεύτερο  δεν μπορώ να ξέρω μια απορία έχω, για όλα αυτά τα οστά αγίων, τίμιων ξύλων, ζωνών παντουφλών, προφανώς θα έχουν κάνει τα απαραίτητα τεστ που κάνουν οι αρχαιολόγοι, δηλαδή DNA ή χρονολόγησης  ή είναι ενάντια στην πίστη τους;

Τώρα θα μου πεις τι με νοιάζει εμένα και ότι δεν είναι σωστό να σχολιάζω μία ξένη θρησκεία, κανονικά δεν είναι σωστό να σχολιάζω μια ξένη θρησκεία και δεν θα το έκανα αν ήταν δημοκρατικά τα δικαίωμά τα  στην χώρα μας, αλλά όσο αυτή η θρησκεία διαβάλλει την παιδεία μας και γενικός ελέγχει τα πάντα,---- το έθνος μου, μου επιβάλει να αμύνομαι και να προστατεύω την ελεύθερη έκφραση και σκέψη και γενικά τον πολιτισμό μας και τον ανθρωπισμό που αυτός εκπέμπει.

Και αφού μιλήσαμε για προστασία παιδιών θα πρότεινα να διαβάσετε τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://iliastpromitheas.blogspot.gr/2015/03/blog-post_6.html





Σε σχόλια απαντώ μόνο σε όσα γίνονται εδώ στο ιστολόγιο μου και όχι σε κοινωνικά δίκτυα  

Η ανάρτηση μου είναι μία καθαρά προσωπική , φιλοσοφική και ερασιτεχνική άποψη και δεν φέρει καμία
δημοσιογραφική ή επιστημονική τεκμηρίωση από εμένα ,
αν σας κινήσουν το ενδιαφέρον αυτά που γράφω μη τα δεχτείτε χωρίς να τα ψάξετε μόνοι σας ,μπορεί να
είναι όλα λανθασμένα  ,

οτιδήποτε σύμβολα,πρόσωπα ή σχόλια για το ΥΣΕΕ χρησιμοποιώ είναι απο δικιά μου επιθυμία και δεν δηλώνει ότι το ΥΣΕΕ συμφωνεί με τα γραφόμενα μου . 

Την ευθύνη για τα σχόλια την έχουν αυτοί που τα γράφουν,ανώνυμα υβριστικά και που προωθούν την σωματική
 βία τον ρατσισμό δεν θα δημοσιοποιούνται ,
Ρατσισμός είναι όταν στρεφόμαστε εναντίων ανθρώπων αλλά είναι δικαίωμα όταν στρεφόμαστε εναντίων θεσμών (για απόψεις μιλάμε πάντα και όχι για βία ή να προτρέπει  βία .)
 ,
Παράδειγμα: Μπορεί κάποιος να στρέφεται με τις απόψεις του εναντίον του Χριστιανισμού αλλά όχι εναντίων των χριστιανών και το ίδιο
ισχύει για όλα τα θέματα .
  
 καθώς και ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Ηλίας Τ.ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου