Γένοιτο. Κάποιους τους ενοχλεί και θέλουν να μας πείσουν ότι η λέξη δεν είναι Ελληνική αλλά Εβραϊκή. Γενικά ότι την πήραμε από την παλιά διαθήκη. Διαβάστε:

Δεν έχει νόημα ποιοι θέλουν να το κάνουν αυτό.
Δεν ωφελεί καμιά αντιπαράθεση, ας το αφήσουμε αόριστα.

Στην Ελληνική Εθνική Θρησκεία μετά από κάθε ύμνο που λέμε αναφωνούμε Γένοιτο.
Το κάνουμε βέβαια μόνο στους ύμνους που υπάρχουν ευχές μέσα και όχι στους περιγραφικούς.
Υπάρχει το θέμα αυτό σε αρκετές αρχαιολατρικές ομάδες  που προσπαθούν να βγάλουν λάθος εκεί που δεν υπάρχει μόνο και μόνο για να βλάψουν την Ελληνική Εθνική Θρησκεία ή απλά για να πουν κάτι διαφορετικό και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον.

Για τους αδαής να εξηγήσω ότι η ΕΕΘ είναι η συνέχεια της θρησκείας των προγόνων μας που ποτέ δεν έσβησε..
Είναι μια θρησκεία ζώσα που διατηρεί τα παραδεδομένα και δεν αρνείται τα σημερινά.
Δεν είναι ομάδα, δεν είναι σύλλογος.
Δεν ονομάζεται Θησεάς, Προμηθέας ή άλλη όμορφη λέξη από την αρχαία Ελληνική γλώσσα.
Είναι η επίσημη και αναγνωρισμένη από την Ελληνική πολιτεία Ελληνική Εθνική Θρησκεία.
Η μοναδική που με την ύπαρξη της διαλαλεί, μέσα σε μια αρνητική κοινωνία, ποιο είναι το Ελληνικό έθνος, ποιο είναι το αξιακό σύστημα των Ελλήνων, ποιος είναι ο Ελληνικός τρόπος επαφής με το θείο. 
Εμείς λέμε γένοιτο σήμερα μετά του ύμνους, όπως και δεν κάνουμε αιματηρές προσφορές(θυσίες) αλλά μόνο αναίμακτες(Σπόρους, κρασί, γάλα.....) γιατί ζούμε, δεν είμαστε μια ανάμνηση.
Έχουμε τα παραδεδομένα αλλά κοιτάμε και γύρω μας την σύγχρονη κοινωνία μας.
Ελληνική λέξη είναι το γένοιτο και γουστάρουμε να τη λέμε και δεν μπορείτε να αποδείξετε ότι δεν την έλεγαν και οι πρόγονοί μας.

Δεν είμαστε μια αρχαιολατρική θρησκευτική ομάδα σαν κάποιες που υπάρχουν στην Ελλάδα που προσπαθούν να μας πείσουν ότι είχαμε σβήσει  και ότι πρέπει να επανέρθουμε από κάποια ελληνική χρονική περίοδο, συνήθως την κλασσική.

Ένα έθνος είναι ζωντανό, δεν υπάρχει κάτι σε αυτό το σύμπαν που ενώ είναι ζωντανό μπορεί να είναι δόγμα και ακίνητο.
Όπως θέλουν να μας πείσουν για κάποια συγκεκριμένη χρονική περίοδο του Ελληνισμού ότι είναι αυτό που λέμε Ελληνισμός.
Μόνο αν ήταν δόγμα θα μπορούσε να ήταν έτσι.
Συγνώμη αλλά όταν τρέχω, τρέχω με NIKE ή ADIDAS και όχι με σανδάλια.

Θα δώσω ένα φανταστικό σενάριο.
Αν υποθέσουμε αυτό που προσπάθησε να εξαφανίσει τον Ελληνισμό προσπαθήσει και σήμερα και ας πούμε ότι σήμερα έχει καλύτερα αποτελέσματα..
Δεν αφήσει κανέναν από εμάς της ΕΕΘ και καταστρέψει τα πάντα από αυτά που μεταφέρουμε από γενιά σε γενιά.
Τι νομίζει ότι θα καταφέρει;

Μία πέτρα να υπάρχει από αυτές που είναι γεμάτες τα μουσεία.
Ένα κείμενο αρχαίο να υπάρχει.
Θα βρεθεί κάποιος που θα δει ότι μια πέτρα για βωμό, μια φιλοσοφική ελεύθερη σκέψη, ένα θυμίαμα και λίγα λόγια για ύμνο συνεχίζουν τον Ελληνισμό.
Όχι ανασταίνουν αλλά συνεχίζουν τον Ελληνισμό.
Ένα έθνος σαν το Ελληνικό που είναι διάσπαρτο ανά τον πλανήτη δεν μπορεί να σβήσει γιατί δεν προσπαθεί να πείσει κάποιον ότι κάποια ιστορία που είναι γραμμένη σε ένα ιερό βιβλίο είναι αληθινή ή όχι, να πιστέψει ή όχι.
Δεν χρειάζεται να αποδείξει τίποτα.
Υπάρχει και θα υπάρχει.


Θα γράψω και ένα άσχετο.
Αν σήμερα τσουγκρίσεις τα ποτήρια με κρασί σε μια παρέα και πεις <<με υγεία και χαρά>> οι υπόλοιποι θα πουν πιθανότατα <<αμήν>>.
Αν εσύ πεταχτείς και πεις γένοιτο;
Θα σε κοιτάξουν παράξενα.
Τι παράξενη λέξη θα σου πουν.
Δεν θα την ξέρει κανείς.
Αυτά κάνει η συνήθεια.
Τα κάνει γιατί η συνήθεια είναι το παιδί της πλύσης εγκεφάλου.

Και όμως την γνωρίζουμε όλοι.
Το <<ο μη γένοιτο> δεν το ξέρουμε;

Η συνήθεια που μας επιβάλουν τώρα και 2000 χρόνια έχει χαλάσει την αντίληψή μας, την γλώσσα μας, το έθνος μας και τα πάντα.

Στην παρακάτω εικόνα ποιο από τα δύο θα φανεί παράξενο στους περισσότερους;
Γιατί θα τους φανεί παράξενο;
Τι μέσα τους θα ορίζει το παράξενο;
Η συνήθεια;
Το παιδί της πλύσης εγκεφάλου;
Αν ερχόταν ένας επισκέπτης από άλλο πλανήτη που δεν γνώριζε τίποτα για τους πάνω και ούτε για τους κάτω, δεν του είχε επιβληθεί κάποια συνήθεια δηλαδή.
Ποια από τις δύο φωτογραφίες θα του δημιουργούσε απέχθεια και ποια Αρμονία;

Μερικές από τις πάμπολλες αναφορές του γένοιτο.
Εκτός αν μας πουν ότι ο Αριστοτέλης ζήλεψε τη λέξη από τον ιουδαισμό εκείνης της αποχής και την πήρε.
Τι να πω.

Αριστοτέλης.
 [1451b1-4] ὁ γὰρ ἱστορικὸς καὶ ὁ ποιητὴς οὐ τῷ ἢ ἔμμετρα λέγειν ἢ ἄμετρα διαφέρουσιν (εἴη γὰρ ἂν τὰ Ἡροδότου εἰς μέτρα τεθῆναι καὶ οὐδὲν ἧττον ἂν εἴη ἱστορία τις μετὰ μέτρου ἢ ἄνευ μέτρων)· ἀλλὰ τούτῳ διαφέρει, τῷ τὸν μὲν τὰ γενόμενα λέγειν, τὸν δὲ οἷα ἂν γένοιτο.

ΗΣΙΟΔΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΑ
156. ἐξ ἀρχῆς. καὶ τῶν μὲν ὅπως τις πρῶτα γένοιτο.

Ξενοφώντος, Απομνημονεύματα, 1, 2, 19–2
Ἴσως οὖν εἴποιεν ἂν πολλοὶ τῶν φασκόντων φιλοσοφεῖν, ὅτι οὐκ ἄν ποτε ὁ δίκαιος ἄδικος γένοιτο, οὐδὲ ὁ σώφρων ὑβριστής, οὐδὲ ἄλλο οὐδὲν ὧν μάθησίς ἐστιν ὁ μαθὼν ἀνεπιστήμων ἄν ποτε γένοιτο.ἐγὼ δὲ περὶ τούτων οὐχ οὕτω γιγνώσκω· ὁρῶ γὰρ ὥσπερ τὰ τοῦ σώματος ἔργα τοὺς μὴ τὰ σώματα ἀσκοῦντας οὐ δυναμένους ποιεῖν, οὕτω καὶ τὰ τῆς ψυχῆς ἔργα τοὺςμὴ τὴν ψυχὴν ἀσκοῦντας οὐ δυναμένους· οὔτε γὰρ ἃ δεῖ πράττειν οὔτε ὧν δεῖ ἀπέχεσθαι δύνανται. δι’ ὃ καὶ τοὺς υἱεῖς οἱ πατέρες, κἂν ὦσι σώφρονες, ὅμως ἀπὸ τῶν πονηρῶν ἀνθρώπων εἴργουσιν, ὡς τὴν μὲν τῶν χρηστῶν ὁμιλίαν ἄσκησιν οὖσαν τῆς ἀρετῆς, τὴν δὲ τῶν πονηρῶν κατάλυσιν.

Τραγωδία Αντιγόνη.
<<μήτ᾽ ἐμοὶ παρέστιος
γένοιτο μήτ᾽ ἴσον φρονῶν ὃς τάδ᾽ ἔρδει. >>
στο στιχο 375

Η οποιαδήποτε σύγκριση γίνεται για κατανόηση και όχι για να καλλιεργηθεί η υπόνοια ότι κάποιοι άνθρωποι είναι ανώτεροι και κάποιο άλλοι κατώτεροι.
Όλοι είμαστε αυτό που ψυχικά κουβαλάμε και αυτό που μας ορίζει η κοινωνία μας και δεν είναι θέμα ρατσισμού.
Αυτό όμως δεν μας απαλλάσσει από τις ευθύνες μας για αυτά που μαθαίνουμε στα παιδιά μας.
                                                 <<Τι να την κάνεις μια ζωή ανεξερεύνητη>> Σωκράτης.

                                                        Ευχαριστώ που με διαβάζετε
                                                         Πλήθων Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ