Ας το δούμε ρεαλιστικά, η Μαντίλα είναι επιλογή ντυσίματος ή κάτι άλλο; Διαβάστε και πείτε την γνώμη σας.

                                                   


                

Σχόλιο δικό μου: Ένα, επιλογή σου θα ήταν αν κρατούσες ένα πλακάτ λέγοντας <<ζητώ να έχω το δικαίωμα να δείχνω ότι η γυναίκα είναι κατώτερη σύμφωνα με την θρησκεία μου και ότι πρέπει με αυτή την ενδυμασία να το προβάλουμε ασταμάτητα>> τότε θα ζητούσες κάτι, ενώ τώρα προσπαθείς να ξεγελάσεις την κοινή γνώμη.

Δύο, το δικαίωμα σου να κρατάς ένα πλακάτ και να δηλώνεις κάτι λέγεται δημοκρατία, κάτι που οι ειδωλολάτρες ανακάλυψαν και κάτι που μισεί η θρησκεία σου αλλά και όλες οι μονοθεϊστικές.

 Τρία, Δεν φοβάμαι κανένα άνθρωπο, ότι και αν πιστεύει, γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει την δυνατότητα να γίνει το οτιδήποτε απλά αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης του ΑΛΛΑ φοβάμαι την θρησκεία σου όπως φοβάμαι τον Χριστιανισμό τον Ιουδαϊσμό και όλες τις παραλλαγές του, γιατί μισούν όλες τις αξίες που οι ¨ειδωλολάτρες¨ (Όπως τους λέτε) έδωσαν σε αυτόν τον πλανήτη.

Και όταν γράφω τη λέξη φοβάμαι δεν εννοώ ότι φοβάμαι να σας αντιμετωπίσω διαδίδοντας την αλήθεια αλλά φοβάμαι για το τι είστε ικανοί να κάνετε.

Και είστε ικανοί όχι γιατί είστε κατώτεροι από εμένα αλλά γιατί το βιβλίο(Βίβλος, Κοράνι και άλλα) που σας οδηγεί, μισεί την ελευθερία και την δημοκρατία.
Το παράξενο σε αυτή τη δήλωση μου είναι ότι μπορεί να βγει ένας μουσουλμάνος και να μου πει <<Ναι ρε είμαστε αντίθετοι με την ελευθερία>> και την ίδια στιγμή να βγει ένας χριστιανός και να μου πει <<Η βίβλος διδάσκει την ελευθερία>>
 και αυτό μας δείχνει ότι ανάμεσα σε όλα τα κράτη του πλανήτη σήμερα, μουσουλμανικά χριστιανικά ή οποιαδήποτε άλλα, το δικό μας έχει δεχτεί την μεγαλύτερη πλύση εγκεφάλου και έχει το μεγαλύτερο μπάχαλο στο μυαλό του.





Ευχαριστώ που με διαβάζετε
Πλήθων Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ




Σχόλια