Διαβάστε την απάντηση μου, στη συχνή ερώτηση που υπάρχει ως σχόλιο σε αυτό το ιστολόγιο, για το πια είναι η διαφορά του να λατρεύουμε το Ελληνικό Πάνθεον ή να λατρεύουμε τον ιουδαίο θεό, αφού οι θεοί είναι ανθρώπινες εφευρέσεις;


Θα απαντήσω στον σημερινό φίλο που ρώτησε με το σχόλιο του και συγχρόνως σε όλους τους φίλους που έχουν κατά καιρούς την ίδια απορία.
Και δεν αναφέρομε βέβαια σε όσους σχολιάζουν κακοπροαίρετα για να υποβαθμίσουν την προσπάθεια μας για την επανελλήνιση.    

Φίλε μου καλημέρα.
Σύμφωνα με αυτά που διδασκόμαστε, συνήθως, για τις δύο αυτές θρησκείες ο συλλογισμός σου είναι σωστός.
Εννοείτε, τι διαφορά θα είχε;
Αν και έτσι να το δούμε και να δεχτούμε ότι όλα αυτά είναι ανθρώπινες βλακείες και πάλι θα προτιμούσα να λατρεύω Ελληνικές βλακείες παρά Ιουδαϊκές.

Αλλά ας περάσουμε σε μια πιο σοβαρή εξήγηση γιατί φυσικά δεν πιστεύω ότι είναι βλακείες.

Αν ανοίξουμε ένα οποιοδήποτε βιβλίο θρησκειολογίας, όχι χριστιανικό αλλά επιστημονικό, θα δούμε ότι πάντα ξεκινούν με την εξής φράση.
Δύο κατηγορίες θρησκειών υπάρχουν.
Οι φυσιολατρικές και οι αποκαλυπτικές.
Οι φυσιολατρικές λατρεύουν θεούς και προγόνους.
Οι φυσιολατρικές στην ουσία ζουν στην πραγματικότητα, θεοποιούν το πραγματικό που είναι γύρω τους.
Μας εγκλωβίζει το γεγονός ότι μας έχουν μάθει να θεωρούμε ότι φυσιολατρικές είναι αυτές που θεοποιούν το δέντρο, τον κεραυνό, τη θάλασσα, την αρκούδα, το λύκο και άλλα. Δεν είναι όμως μόνο έτσι. Οι φυσιολατρικές είναι ασταμάτητα εξελικτικές.
Αν και το ποτάμι, θάλασσα και όλα τα παραπάνω, είναι θεότητες.
Το θέμα είναι να καταλάβουμε τι εννοούμε όταν λέμε θεότητες.

Εθνος χωρίς εθνική θρησκεία δεν υπάρχει. Να το γράψω πιο σωστά, το έθνος το ίδιο είναι ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε και θεοποιούμαι τη φύση γύρω μας, το έθνος ποτέ δεν διαχωρίζετε από την θρησκεία γιατί είναι ένα σώμα. 

Έθνος είναι όλη αυτή η διαδρομή, είναι όλη η προσπάθεια κατανόησης της φύσης που ξεκίνησε πριν χιλιάδες χρόνια και που δεν θα σταματήσει ποτέ. 
Οι φυσιολατρικοί, εθνικοί πολιτισμοί είναι μια φυσιολογική εξέλιξη του ανθρώπου.
Οι φυσιολατρικές θρησκείες είναι όπως, και η φύση, εξελικτικές. Το πως αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα, δηλαδή, αλλάζει συνεχώς.

Οι Έλληνες κατανόησαν ότι φύση δεν είναι μόνο το φυτό και το ζώο ή το απλό φυσικό φαινόμενο αλλά ότι φύση είναι τα πάντα.
Φύση είναι η ψυχή, τα μαθηματικά, το θέατρο, οι αρετή, το συναίσθημα και γενικά τα πάντα, με την άπειρη έννοια, δεν υπάρχουν όρια. 
Την ίδια στιγμή που η κάθε μορφή είναι διαφορετική από την άλλη, την ίδια στιγμή, όλα είναι μια ΟΥΣΙΑ γιατί δεν υπάρχει το ΤΙΠΟΤΑ που μπορεί να διαχωρίσει το οτιδήποτε.
Την ίδια στιγμή δηλαδή που είσαι κομμάτι του θείου δεν μπορείς να δηλώσεις ότι είσαι θεός.

Οι θεοί των Ελλήνων αν και δεν είναι πρόσωπα, δεν πιστεύουμε δηλαδή ότι υπάρχει μια Αθηνά που κάθετε με την ασπίδα της από πάνω μας και μας προστατεύει, είναι υπαρκτοί.
Το ξανά γράφω, είναι ΥΠΑΡΚΤΟΙ γιατί αυτό που είναι γύρω μας είναι υπαρκτό.
Θα προσπαθήσω να το αναλύσω πιο απλά.

Υπάρχει κάτι που δεν υπάρχει. ΟΧΙ

Η έννοια της δικαιοσύνης υπάρχει; Της ιατρικής; Του έρωτα; Της Σοφίας; Θα βοηθούσε αν διάβαζες Αριστοτέλη.

Η εντιμότητα υπάρχει; 
Ως ενέργεια ή όπως αλλιώς μπορεί να το καταλάβει κανείς, ΥΠΑΡΧΕΙ.
Μπορούμε να δώσουμε ακριβή ορισμό για την εντιμότητα; Σίγουρα θα μπορέσουμε να δώσουμε ένα ορισμό για το τι σημαίνει αλλά θα μπορούσαμε να δώσουμε ένα ορισμό για το τι είναι; ΟΧΙ
Μόνο θεϊκά μπορεί να περιγραφεί η ύπαρξή της, μόνο θεϊκή μπορεί να είναι η ύπαρξη της.

Οι έννοιες και τα πάντα γύρω μας είναι άπειρα γιαυτό και πολυθεϊσμός. 
Η θρησκεία αυτή είναι εξελικτική, δηλαδή αργότερα αν προκύψει η ανάγκη θα έχουμε ίσως και μια θεότητα, ας πούμε, για τον ψηφιακό κόσμο.
Ναι θα είναι δημιούργημα του ανθρώπου αλλά θα είναι πέρα για πέρα πραγματική η θεότητα. Ναι και ο ψηφιακός κόσμος είναι φύση, όπως και τα πάντα.

Η Σοφία μπορούμε να πούμε ότι δεν υπάρχει; Η θεά Αθηνά είναι γύρω μας και μέσα μας, πέρα ως πέρα πραγματική.

Η μετάφραση λοιπόν που έδωσαν και δίνουν οι Έλληνες για την πραγματικότητα που είναι γύρω τους είναι το Ελληνικό Πάνθεον. Δεν γίνεται να είναι κάποιος Έλληνας χωρίς τον πολιτισμό των Ελλήνων.
Όταν κάποιος απορρίπτει όλη αυτή τη κοσμοαντίληψη που δημιούργησαν οι Έλληνες και υποστηρίζει μια αποκαλυπτική θρησκεία, όπως ο χριστιανισμός, απλά δεν είναι Έλληνας. 
Δεν θα γράψω ότι είναι κατώτερος ή ανώτερος όπως θα έκανε ένας εθνικιστής, απλά θα γράφω ότι δεν είναι Έλληνας. 
Μπερδευόμαστε και δυσκολευόμαστε να τα κατανοήσουμε όλα αυτά γιατί όλα μας τα μαθαίνουν όπως θέλουν.

Το πρόβλημα είναι η τεμπελιά μας, προτιμούμε να μεταφέρουμε κάτι που ακούμε και μας φαίνεται λογικό παρά να το ψάξουμε.

Μας είπαν ότι οι φιλόσοφοι ήταν άθεοι, το δεχτήκαμε.
Μας είπαν ότι έθνος είναι οι εθνικιστές και οι φασίστες, το δεχτήκαμε.
Οι εθνικιστές δεν έχουν την διάθεση να φιλοσοφήσουν δεν τους αρέσει ο πολιτισμός, απλά νομίζουν ότι είναι ανώτεροι από τους απέναντι και τίποτα περισσότερο.
Το ότι μας έχουν καταφέρει να νομίζουμε ότι το έθνος ταυτίζεται με τον εθνικισμό, μας δείχνει την απάθεια που μας δέρνει.

Οι Φιλόσοφοι είναι και ήταν οι μεγαλύτεροι ¨ιερείς¨ της θρησκείας των Ελλήνων αφού την εξελίσσουν ασταμάτητα. Αυτοί μας εξηγούν την πραγματική πολιτισμική θρησκεία των Ελλήνων. Όταν βέβαια ένας πολιτισμός είναι εξελικτικός πάντα θα υπάρχουν αντιδράσεις από τους συντηρητικούς ανθρώπους κατά των φιλοσόφων αλλά και αυτή είναι μια φυσιολογική διαδικασία. 
Η Θεά Αθηνά, ας πούμε, δεν αλλάζει, η θεά είναι αγαθή και τέλεια. Το πως εμείς την αντιλαμβανόμαστε, αλλάζει. Οι φιλόσοφοι φυσικά δεν αλλάζουν την θεά αν έτσι το κατάλαβες αλλά αλλάζουν την δικιά μας δυνατότητα να την αντιληφθούμε. 

Ακόμα και το έθνος των Ελλήνων, όλο αυτό το φυσιολατρικό, των τόσων χιλιάδων χρόνων υπάρχει ως κάτι, υπάρχει ως ενέργεια ή όπως αλλιώς μπορεί  να περιγραφεί. 
Ότι και να λέμε είναι υπαρκτή η θεότητα της πατρίδας των Ελλήνων και θα έπρεπε να υπάρχει ναός της, στη χώρα που λέγεται Ελλάδα.

Ακόμα και μια οικογένεια, όλο αυτό το οικογενειακό, με τους προγόνους και τους απογόνους της, έχει δημιουργήσει μια ενέργεια ή όπως αλλιώς μπορεί να το περιγράψει κανείς, υπάρχει ως θεότητα. Τα λατρευτικά αγάλματα της οικιακής λατρείας που περνάνε από γενιά σε γενιά κάτι μεταφέρουν κάτι δημιουργούν, όχι τα αγάλματα βέβαια ως υλικό ή σχήμα.

Για να αντιληφθούμε την Ελληνική Εθνική Θρησκεία χρειάζεται περισσότερη φιλοσοφία και λιγότερη μελέτη για το πως τη λάτρευαν, αν και το πως τη λάτρευαν, κατά τους αιώνες, από την φιλοσοφική τους ματιά βγήκε.

Και από την άλλη είναι οι αποκαλυπτικές θρησκείες.
Οι θρησκείες που τους αποκαλύφτηκε ο θεός.
Βγήκε ένας άνθρωπος, όπως ο Αβραάμ, και είπε ότι του μίλησε ο θεός και του έδωσε τις εντολές που πρέπει να ακολουθήσουμε.
Εμείς τώρα πρέπει να πιστέψουμε αν αυτός μας λέει την αλήθεια ή μας δουλεύει.

Ενώ στις φυσιολατρικές θρησκείες και ειδικά στην Ελληνική, η αναζήτηση και η φιλοσοφία είναι θεμιτές, στις αποκαλυπτικές είναι απαγορευμένες γιατί κρίνουν τις αλάνθαστες εντολές του θεού.

Η αποκαλυπτική θρησκεία του Ιουδαίου θεού, στην ουσία, προσπάθησε και σχεδόν το κατάφερε να καταργήσει τα έθνη. Τους ξεχωριστούς, δηλαδή, τρόπους αντίληψης της πραγματικότητας που είναι γύρω μας. 

Θα τελειώσω λέγοντας για τους άθεους και άθρησκους που συνήθως κάνουν αυτές τις ερωτήσεις.
Ο άθεος αλλά και ο άθρησκος δημιουργήθηκαν από την ανάγκη του ανθρώπου να εναντιωθεί στον παραλογισμό της αποκαλυπτικής θρησκείας του Ιουδαίου θεού.
Αλλά κατέληξε να παίζει το παιχνίδι του, κατέληξε να μισεί τα έθνη και τους εθνισμούς όπως και αυτή η θρησκεία.
Ο άθεος ή ο άθρησκος επιπλέον κατατάσσει την επιστήμη ως δικιά του και ως αντίθετη από την οποιαδήποτε θρησκεία. Έχει δίκιο όταν την συγκρίνει με κάποια αποκαλυπτική γιατί η αποκαλυπτική θέλει να ορίσει αυτό που είναι γύρω μας γιατί το θεωρεί κτίσμα και δημιούργημα του θεού της. 
Όταν όμως κάποιος θεωρεί την επιστήμη άσχετη, ειδικά, με την φυσιολατρική αντίληψη των Ελλήνων, πρέπει να διαβάσει ακόμα πολλά βιβλία. Η φυσιολατρία δημιούργησε την επιστήμη, η ανάγκη αντίληψης της φύσης, με την άπειρη έννοια, δημιούργησε τις επιστήμες.
Ο Ιπποκράτης, ο Θεόφραστος, και όλοι οι άλλοι, σίγουρα δεν ήταν κάτι, δεν ήταν άθεοι ή άθρησκοι, όσο και αν θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο. 
Τη φύση μελετούσαν γιατί τη λάτρευαν.  

Όπως, εξήγησα παραπάνω, όταν είναι κάποιος πιστός σε κάποια αποκαλυπτική έτσι και όταν είναι άθεος ή άθρησκος, δεν είναι Έλληνας αν και θα έχει το δικαίωμα να μην είναι.
Μπορεί να είναι το οτιδήποτε, ακόμα και κάτι ανώτερο από το Έλληνας, να το γράψω και έτσι, αλλά Έλληνας δεν θα είναι. Φυσικά το εννοώ με την εθνική έννοια γιατί σίγουρα ως κάτοικος, αυτής της χώρας που λέγεται Ελλάδα, μπορεί να είναι Έλληνας ο οποιοσδήποτε. 

Θα μπορούσα να πάρω ένα κείμενο από τη σελίδα του ΥΣΕΕ και να σας απαντήσω άψογα για αυτήν την ερώτηση αλλά προσπάθησα να το περιγράψω όπως εγώ το καταλαβαίνω για να αντιληφθούμε την αξία της ελευθερίας, της άποψης, που πάντα υποστήριξαν και δίδαξαν οι φυσιολάτρες, πολυθεϊστές Έλληνες. 

Αλλά αν θα θέλαμε να το δούμε και πιο επίσημα, ένα διάβασμα του παρακάτω επίσημου βιβλίου του ΥΣΕΕ θα βοηθούσε πολύ. 

                                   Ευχαριστώ που με διαβάζετε
                                    Πλήθων Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ













Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας να είναι ευπρεπή.