Το πρώτο μου βιβλίο.

Ως πρωτάρης δεν περίμενα ότι η ιδέα μου θα μπορούσε τελικά να πραγματοποιηθεί και να γίνει βιβλίο.
Η επιμονή και η υπομονή μου, τα τελευταία 2 χρόνια, κατάφεραν να κάνουν πραγματικότητα το όνειρό μου, το πρώτο μου βιβλίο.
Ευχαριστώ την Μαρίνα Ψαράκη για την φιλολογική της επιμέλεια, τον Βλάση Ρασσιά για τον γενικό έλεγχο των πάντων και τον Κώστα Κεχαγιά για το εξώφυλλο και την σελιδοποίηση.
Το ευχαριστώ, βέβαια, δεν μπορεί να περιγράψει τίποτα.
Είναι τιμή μου που οι παραπάνω βοήθησαν και που το βιβλίο μου είναι μέσα στα βιβλία των εκδόσεων ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ.  ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ.
--------------------------------------------------------------------------------
Ηλίας Τρουλλινός: Πώς ανακάλυψα ποιος είμαι, Αθήνα 2019,
ISBN 978-960-7748-61-4 Το τέλειο δώρο που μπορεί να κάνει ένας Έλληνας σε έναν μη υποψιασμένο φίλο ή συγγενή. Ένα βιβλίο για όλους εκείνους, που δεν διαβάζουν βιβλία, που προτιμούν την διαδικτυακή σαβούρα ή που διαβάζουν μόνο τους τίτλους των εφημερίδων, που ακούν μόνο τις τηλεοπτικές ειδήσεις των 60 δευτερολέπτων, που δεν εμβαθύνουν ποτέ επειδή... "βιάζονται". Ένα βιβλίο για όλους εκείνους, που δεν θα μάθαιναν με άλλον τρόπο ποτέ κάποιες σημαντικές αλήθειες. Τιμή 12 Ευρώ.
Ζητήστε το από τις εκδόσεις ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ
Στέλνεται με αντικαταβολή σε όλη την Ελλάδα, μετά από παραγγελία σας με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στην διεύθυνση anpoli2019@gmail.com
Mέσω της σελίδας του βιβλιοπωλείου Πολιτεία
https://www.politeianet.gr/books/9789607748614-promitheas-t-plithon-anoichti-poli-pos-anakalupsa-poios-eimai-297545
                                    αλλά και στο βιβλιοπωλείο Όναρ.

"Πολιτεία", Ασκληπιού 1-3 & Ακαδημίας, Αθήνα, ΤΚ 10679, τηλ. 210-3600235, 210-3616373
"Όναρ", Μαυρομιχάλη 1, Αθήνα, ΤΚ 10679, τηλ. 210-3306124
''Βασίλειος Χρήστου'', Ερμού 61 θεσσαλονικη και τηλ 2310 282782

                                                                Το email του συγγραφέα.
                                                                    iliastge@gmail.com


Σχόλια